کد خبر : 1852583 | 17 آبان 1401 ساعت 22:43 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

نسخه‌پیچی به سبک تاج؛

پایان کار بانوی جنجالی در فدراسیون فوتبال

به نظر می‌رسد محدودیت قضایی به وجود آمده برای شهره موسوی باعث شده تا او از سمتش در فدراسیون فوتبال کنار برود.

پایان کار بانوی جنجالی در فدراسیون فوتبال

 

به گزارش "ورزش سه" از ساعتی پیش مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر و البته مراسم بدرقه ملی‌پوشان ایران در سالن همایش‌های برج میلاد آغاز شده و انتظار می‌رفت که اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال از جمله چهره‌های حاضر در این مراسم باشند. میرشاد ماجدی و محمدرضا ساکت غایبان ویژه مراسم امشب بودند اما چهره جنجالی کسی جز شهره موسوی نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال نبود.

موسوی بعد از حدود 7 ماه غیبت در محافل فوتبالی، روز شنبه در ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شد و با شرکت در جلسه هیات‌رئیسه مانع از آن شد تا 4 جلسه غیبت متوالی به نام او به ثبت برسد و نامش از فهرست اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال پاک شود اما گویا حضور شهره موسوی در جلسه هیات‌رئیسه کافی نبوده است.

نایب‌رئیس جنجالی فدراسیون فوتبال که طی ماه‌های گذشته به دلیل فعالیت‌های غیر فوتبالی در زندان به سر می‌برد و 27 فروردین‌ماه بازداشت شد، امروز در شرایطی به برج میلاد مراجعه کرد که جمع گسترده‌ای از طلبکاران او در مقابل برج میلاد تجمع کرده بودند و خواهان برکناری شهره موسوی از عضویت در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال بودند.

1760892

خواسته آن‌ها گویا از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اجابت شده و براساس آخرین خبرها، شهره موسوی دیگر حق فعالیت در فدراسیون فوتبال را ندارد و مسئولیت او در هیات‌رئیسه سلب عضویت شده تا عملاً دوران حضور این نایب‌رئیس جنجالی در فدراسیون فوتبال به پایان برسد.

صدور حکم قضایی، عزل توسط مجمع و یا 4 جلسه غیبت متوالی از جمله ادله قانونی برای بلاتصدی‌شدن یک سمت در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال است که گویا براساس رایزنی‌های انجام شده، دستگاه قضایی مانع حضور شهره موسوی در فدراسیون فوتبال بوده و نایب‌رئیس زنان دیگر حق فعالیت ندارد و مهدی تاج باید برای جانشینی او سرپرست انتخاب کند.

محمدحسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال ضمن تایید این خبر خطاب به خبرنگاران و البته مالباختگان تجمع‌کرده در مقابل در برج میلاد گفت: «در مورد حضور ایشان در هیات رئیسه باید خودشان تصمیم بگیرند اما از امروز به بعد ایشان حق حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال را نخواهند داشت و حضورشان ممنوع خواهد بود».

موسوی با این اوصاف راهی جز استعفا از سمتش ندارد و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده این اتفاق از سوی نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال رسمی خواهد شد؛ هر چند که تلویحاً امشب پایان کار شهره موسوی در فدراسیون فوتبال اعلام شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در واکنش به شرایط شهره موسوی، او را نایب‌رئیس قبلی فدراسیون فوتبال خواند و گفت: «ایشان نایب‌رئیس قبلی فدراسیون بوده‌اند و الان هم اطلاعی از پرونده و گرفتاری‌هایشان ندارم. ما مطیع قوانین جمهوری اسلامی هستیم.»

مهدی تاج که از مدت‌ها قبل از شرایط به وجود آمده برای نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال مطلع بوده و به دنبال تکمیل ساختار مدیریتی فدراسیون بود، گویا با گزینه مدنظرش به توافق نهایی رسیده و به‌زودی در کسوت سرپرست، جانشین شهره موسوی در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب خواهد شد و سپس نایب‌رئیس پیشنهادی از سوی تاج در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به رأی گذاشته می‌شود.

دیدگاه‌ها