کد خبر : 1852605 | 18 آبان 1401 ساعت 00:55 | 10.3K بازدید | 16 دیدگاه

بایرن 6-1 برمن: در این تیم همه گل می‌زنند

بایرن مونیخ در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 6-1 برمن را شکست بدهد.

بایرن 6-1 برمن: در این تیم همه گل می‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که مصدومیت سادیو مانه کمی بایرنی‌ها را نگران کرد، این تیم موفق شد با گل های جمال موسیالا، سرژ گنابری (سه گل)، لئون گورتسکا و ماتیس تل، مقابل وردربرمن به یک پیروزی پرگل برسد.

بایرنی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که موسیالا گل اول بازی را به ثمر رساند. روی شوت سادیو مانه بود که توپ برگشتی به موسیالا رسید و او هم با یک ضربه پای چپ کار را تمام کرد.
بعد از این گل باز هم این بایرنی‌ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند اما این برمن بود که در دقیقه 10 به گل تساوی رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که پاس میشل وایزر به آنتونی یونگ رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد.
برتری بایرن ادامه پیدا کرد و این تیم خیلی زود این فرصت را پیدا کرد تا بار دیگر پیش بیفتد. خطای مدافع برمن روی سرژ گنابری را داور پنالتی تشخیص نداد اما بعد از کمک گرفتن از VAR تغییر عقیده داد و یک ضربه پنالتی به سود باواریایی ها اعلام کرد. اریک ماکسیم چوپو موتینگ پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او را ژیری پاولنکا با یک شیرجه خوب دفع کرد.
اما بایرنی ها برای زدن گل دوم خیلی منتظر نماندند و در دقیقه 22 بار دیگر پیش افتادند. باز هم روی یک توپ برگشتی بود که گنابری صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق پاولنکا را مغلوب کرد.

1760942

فشار حملات بایرن ادامه داشت و این تیم در دقیقه 26 به گل سوم رسید. این بار جاشوا کیمیش بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس خوب او را گورتسکا با یک ضربه حساب شده تبدیل به گل کرد.

1760944

این گل هم از فشار حملات بایرن کم نکرد و این تیم دو دقیقه بعد به گل چهارم رسید. روی حرکت خوب لروی سانه بود که پاولنکا برای بستن زاویه از دروازه خارج شد اما سانه با یک پاس خوب، گنابری را صاحب موقعیت کرد و او هم به راحتی گل دومش را در این دیدار به ثمر رساند.  
 در ادامه کمی از فشار حملات بایرنی‌ها کاسته شد اما همچنان بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشتند. در دقیقه 44 بود که بار دیگر روی پاس وایزر، برمن صاحب موقعیت گلزنی شد اما خروج مانوئل نویر مانع از باز شدن دروازه بایرن توسط بورک شد.
بلافاصله بایرنی‌ها یک ضدحمله خطرناک را ترتیب دادند و گورتسکا می‌توانست گل دوم خود را به ثمر برساند اما پاولنکا ضربه او را دفع کرد و نیمه اول با نتیجه 4-1 به پایان رسید. 
نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که روی پاس چوپوموتینگ، سانه گل پنجم را به ثمر برساند اما ضربه او به تیر دروازه برمن برخورد کرد.
برتری بایرن ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر هم شد اما در مجموع بازیکنان این تیم فشار کمتری نسبت به نیمه اول روی دروازه حریف وارد می‌کردند. 
تا اینکه در دقیقه 82 سرانجام دروازه برمن برای بار پنجم باز شد. این بار روی پاس نصیر مزراوی بود که گنابری صاحب موقعیت شد و بعد از به هم ریختن مدافعان حریف، با یک ضربه خوب هت تریکش در این دیدار را کامل کرد.
تنها دو دقیقه بعد ماتیس تل اختلاف را به 5 گل رساند. روی یک ضدحمله سریع بود که مزراوی، تل را راهی دروازه حریف کرد و ستاره جوان بایرن هم با ضربه ای محکم گل ششم تیمش را به ثمر رساند.

1760945

در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت بازی با نتیجه 6-1 به سود بایرن به پایان رسید. 
 

دیدگاه‌ها