کد خبر : 1852616 | 18 آبان 1401 ساعت 08:23 | 38.5K بازدید | 6 دیدگاه

انحصار رکورد فنایی را فقط فغانی می‌تواند بشکند

تنها ایرانی فینال جام جهانی با همان استایل قبلی

تنها ایرانی حاضر در فینال جام جهانی، یکی از میهمانان ویژه مراسم رونمایی از کیت تیم ملی بود.

تنها ایرانی فینال جام جهانی با همان استایل قبلی

به گزارش "ورزش سه"، کیت جدید تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته با حضور جمعی از اهالی فوتبال رونمایی شد. این کیت که تولیدی شرکت مجید است، در جام جهانی 2022 قطر مورد استفاده ملی پوشان فوتبال ایران قرار خواهد گرفت.

مراسم شب گذشته در کنار موضوع اصلی خود، جذابیت های دیگری هم داشت و چهره‌هایی در آن حضور یافتند که بخشی از خاطرات فوتبال ایران را شکل می‌دهند.

1760985
1760986

محمد فنایی، داور قدیمی فوتبال ایران، یکی از حاضرین در مراسم بود. او یکی از ماندگاترین و مهمترین ایرانی‌های تاریخ جام جهانی به شمار می رود. فنایی در سال 1994 و در جریان دیدار پایانی جام جهانی بین تیم های برزیل و ایتالیا، داور دوم بود.

1760988
فنایی که وارد هفتمین دهه از زندگی‌‌ خود شده، در مراسم شب گذشته، با حفظ همان استایل همیشگی خود، یادآور ۲۸ سال پیش و حضورش در کوبل داوری فینال جام جهانی ۱۹۹۴ بین برزیل و ایتالیا بود.

با گذشت سال ها از آن اتفاق، مثل قبل از آن، هنوز فوتبال ایران، نماینده دیگری در فینال جام جهانی نداشته است. فنایی مثل همیشه با استقبال گرم اهالی فوتبال مواجه شد. با توجه به اینکه احتمال حضور تیم ملی در فینال جام جهانی 2022 تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد، تنها در صورتی انحصار این رکورد را از دست خواهد داد که علیرضا فغانی در این دوره بتواند در دیدار پایانی حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها