کد خبر : 1852626 | 18 آبان 1401 ساعت 09:39 | 8.4K بازدید | 8 دیدگاه

ناگلزمان: همه می‌ترسیدند بعد از لوا نتوانیم گل بزنیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از عملکرد هجومی تیمش برابر وردربرمن ابراز رضایت کرد.

ناگلزمان: همه می‌ترسیدند بعد از لوا نتوانیم گل بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم بوندسلیگا به مصاف وردربرمن رفت و با نتیجه 1-6 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
هت تریک سرژ گنابری در این بازی به همراه گلزنی جمال موسیالا، لئون گورتسکا و ماتیس تل باعث شد که آنها یک پیروزی پر گل را در ورزشگاه خانگی‌ و مقابل چشمان هواداران‌شان تجربه کنند و منتظر آخرین بازی پیش از آغاز وقفه جام جهانی 2022 قطر باشند.
ناگلزمان پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما کیفیت بسیاری زیادی در تیم داریم. بسیاری از بازیکنان توانایی خوبی در زدن ضربات پایانی دارند و سرعت آنها در هنگام حرکت با توپ بالا است. همه از این می‌ترسیدند که ما بعد از دست دادن یک مهاجم تراز اول نتوانیم 40 گل در هر فصل بزنیم اما حالا می‌بینید که شرایط ما تغییری نکرده است.»

1759590

سرمربی بایرن مونیخ درباره شرایط بازی گفت:« در کل از عملکرد تیمم در هر دو نیمه راضی هستم. ما پس از این که پنالتی را از دست دادیم واکنش خوبی داشتیم، شانس‌هایی ایجاد کردیم و گل‌هایی به ثمر رساندیم. کیفیت ترکیب اصلی تیم ما بسیار بالاست و روی نیمکت هم بازیکنان خوبی داریم. چهار بازی خانگی متوالی با زدن بیش از چهار گل. من واقعا از تیمم راضی هستم.»
او درباره درخشش سرژ گنابری در این بازی اضافه کرد:« او به خودش باور دارد. ما رابطه خوبی با هم داریم و من به او گفتم که به نظرم عملکردش فقط خوب بوده است، نه خیلی خوب. او قدم بزرگی در هفته‌های گذشته برداشته است. گنابری، می‌تواند با هر دو پا شوت بزند و قدرت تمام‌کنندگی خوبی دارد. من خوشحالم و امیدوارم که او بتواند این نمایش را در بازی برابر شالکه و سپس جام جهانی تکرار کند.»
ناگلزمان در پاسخ به سوالی درباره شرایط سادیو مانه مدعی شد:« این بازیکن دچار ضربه در ابتدای استخوان درشت‌نی شده است. او باید تست‌هایی انجام دهد و امیدوارم که مشکلش جدی نباشد.»
 

دیدگاه‌ها