کد خبر : 1852639 | 18 آبان 1401 ساعت 10:39 | 31.4K بازدید | 29 دیدگاه

این داور ستاره‌های بارسا را دوست ندارد: همگی اخراج!

خسوس خیل مانسانو، داور اسپانیایی، شب گذشته با اخراج روبرت لواندوفسکی رکورد جالبش را بهبود بخشید.

این داور ستاره‌های بارسا را دوست ندارد: همگی اخراج!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.
آنها گل اول را از حریف دریافت کردند اما با دو گل پدری و رافینیا موفق شدند نتیجه را به سود خودشان تغییر دهند تا سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست آورند و همچنان در صدر جدول رده‌بندی لالیگا بمانند. 
این بازی، داوری پر از جنجالی داشت که بارها و بارها اعتراض بازیکنان و کادر فنی بارسا را نیز موجب شد. ژاوی یک کارت زرد گرفت و پیکه نیز به دلیل اعتراض به داوری در پایان نیمه اول با کارت قرمز مواجه شد اما یکی از اتفاقات عجیبی که رخ داد مربوط به اخراج لواندوفسکی از زمین بازی بود. 
این ستاره لهستانی بارسا در دقیقه 11 بازی به دلیل خطا روی بازیکن اوساسونا از داور بازی کارت زرد گرفت و 20 دقیقه بعد بود که خیل مانسانو، تصمیم گرفت کارت زرد دوم را روی یک صحنه درگیری لوا با یکی دیگر از بازیکنان حریف به او نشان دهد و این بازیکن را از زمین اخراج کند. 

1761024

تصمیم این داور اسپانیایی با اعتراض شدید او و دیگر بازیکنان بارسا همراه بود اما در نهایت، لواندوفسکی مجبور شد این تصمیم را بپذیرد و از زمین بازی بیرون برود تا خیلی زود تیمش را 10 نفره کند و بازی بعدی آنها برابر اسپانیول را هم که پس از پایان جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد از دست بدهد. 
نکته جالب اینجاست که خیل مانسانو پیش از این رکورد جالبی را در اخراج بازیکنان بارسلونا از زمین بازی به خودش اختصاص داده بود و به نظر می‌رسد که حالا کلکسیون کارت‌های قرمزش به ستاره‌های بارسا را تکمیل کرده است. 
این داور اسپانیایی قبلا لیونل مسی، نیمار و لوئیز سوارز را با پیراهن بارسلونا اخراج کرده بود تا خودش را به عنوان گربه سیاه بازیکنان بزرگ این تیم معرفی کرده باشد، اقدام او در بازی شب گذشته این تیم برابر اوساسونا نیز مهر تاییدی بر این موضوع بود.

 

دیدگاه‌ها