کد خبر : 1852645 | 18 آبان 1401 ساعت 11:33 | 39.3K بازدید | 4 دیدگاه

مارکار آقاجانیان مامور آنالیز آمریکا

جایگزین نکونام کاپیتان اوست در پاس قدیم!

پس از مدتها گمانه‌زنی، مارکار آقاجانیان به عنوان دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش انتخاب شد.

جایگزین نکونام کاپیتان اوست در پاس قدیم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که انتظار می‌رفت جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش انتخاب شود و در جام جهانی تیم‌ملی را همراهی کند اما پس از ماجراهای پیش‌آمده بین طرفین و مخالفت باشگاه فولاد، کی‌روش در نهایت ترجیح داد یک چهره آشنا را به عنوان دستیار ایرانی برگزیند: مارکار آقاجانیان.

نام مارکار که همراه قدیمی کارلوس کی‌روش در تیم ملی محسوب می‌شود، در 48 ساعت پیرامون تیم ملی به گوش رسید و سرانجام سرمربی تیم ایران امروز تائید کرد که آقاجانیان دستیار ایرانی او خواهد بود.

کی‌روش اعلام کرد که باتوجه به آشنایی خودش با مارکار و همچنین شناخت او از تیم ملی، این انتخاب را انجام داده و وی به زودی در اردوی تیم ملی حضور خواهد یافت.

نکته جالب اینکه کی‌روش ادعا کرد که مارکار تیم ملی آمریکا را برای او به صورت کامل آنالیز کرده تا مشخص شود احتمالا طرفین در روزها و چه بسا هفته‌های اخیر ارتباطاتی با یکدیگر داشتند.

آقاجانیان 57 ساله است و باسابقه سال‌ها مربیگری در کنار کی‌روش در تیم‌ملی و همچنین پوشیدن پیراهن تیم ایران، در جام جهانی حاضر خواهد شد.
به علاوه این‌که جالب است بدانید، او حدود شش سال پیراهن تیمی (پاس) را برتن کرد و بازوبندش را بر بازو بست که در سال‌های آینده جواد نکونام را به عنوان بازیکن بااستعداد و جوان در ترکیبش داشت و حالا مارکار تبدیل به جایگزین نکونام شده است.

آقاجانیان در دو جام جهانی قبلی نیز همراه تیم ملی بود و حالا سومین جام جهانی خود را تجربه خواهد کرد. مربیگری او پیش از حضور در تیم ملی، محدود به سه دوره کار در تیم داماش بود.

دیدگاه‌ها