کد خبر : 1852647 | 18 آبان 1401 ساعت 11:34 | 4.2K بازدید | 2 دیدگاه

استرالیایی‌ها قید سفر به تهران را زدند!

بسکتبال ایران، آماده نبرد سرنوشت‌ساز با چین

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی، دو دیدار سرنوشت‌ساز را برابر چین و استرالیا پیش رو دارد.

بسکتبال ایران، آماده نبرد سرنوشت‌ساز با چین

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که برخی شکست های قبلی، شرایط صعود تیم ملی بسکتبال ایران به جام جهانی 2023 را سخت و پیچیده کرده بود، قرار است در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی، آسمان خراش های ایرانی میزبان دو رقیب اصلی و نامدار خود باشند.
سعید ارمغانی که حالا مهمد بچیروویچ را به عنوان مدیرفنی در کنار خود می بیند، تیمش را با تمامی نفرات از جمله حامد حدادی که از چین با مشقت‌های فراوان بازگشته، آماده دیدار روز جمعه با چین می‌کند. به گفته سرمربی تیم ملی، چینی ها با بهترین نفرات خود راهی تهران شده اند و جمعه یک دیدار فوق‌حساس بین دو تیم برگزار می‌شود.
شناخت بچیروویچ که 7 سال در لیگ چین سرمربیگری کرده و همچنین حامد حدادی که چند سالی است در لیگ این کشور به میدان می رود، برگ برنده ایران برابر شرق آسیایی ها خواهد بود. 
اما معضل این روزهای فدراسیون بسکتبال، سر باز زدن استرالیا از سفر به ایران به بهانه اتفاقات اخیر است. جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در این باره اظهار داشت: "با توجه به عدم درخواست استرالیا برای گرفتن ویزا، به نظرم باید آمدن این تیم به تهران را منتفی دانست. تا الان هیچ خبری جدیدی وجود ندارد."
این در حالی است که 5 روز دیگر باید دیدار این دو تیم برگزار شود و نیامدن استرالیا به ایران می تواند به معنای انصراف کانگوروها از این بازی باشد.

دیدگاه‌ها