کد خبر : 1852654 | 18 آبان 1401 ساعت 12:11 | 27.2K بازدید | 8 دیدگاه

گواردیولا: در مورد گراهام پاتر تضمین می‌دهم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است گراهام پاتر قطعا در چلسی موفق خواهد شد.

گواردیولا: در مورد گراهام پاتر تضمین می‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با گراهام پاتر شروع فوق‌العاده‌ای داشته و موفق به کسب پیروزی‌های متوالی شد، اما شرایط در دو هفته اخیر چندان خوب پیش نرفته و آنها دو شکست متوالی را در لیگ برتر متحمل شده‌اند. در آستانه تقابل چلسی و منچسترسیتی در جام اتحادیه انگلیس، پپ گواردیولا به تمجید از سرمربی چلسی پرداخته و مدعی شد او با گذر زمان در این باشگاه به موفقیت خواهد رسید.

پپ گواردیولا گفت: "اگر چلسی توصیه‌های صادقانه من را قبول می کند، باید بگویم که به گراهام پاتر زمان بدهید، این سرمربی عملکرد خوبی خواهد داشت. چلسی نتایج خوبی در این مدت گرفته و وقتی من سبک بازی این تیم در جریان شکست مقابل برایتون را دیدم، چیزهای زیادی از روش گراهام پاتر در دوران حضور در برایتون را به یاد آوردم. اما این سرمربی در چلسی به زمان نیاز دارد و البته شرایط برای همه مربیان اینگونه است.

1761041

هیچ‌کس از روز اول یا دوم شروع کارش به موفقیت نرسیده و من عملکرد گراهام پاتر در سال های اخیر را واقعا تحسین می کنم. کاری که او در برایتون انجام داد فراتر از فوق‌العاده بود و من تقریبا مطمئن هستم که با گذشت زمان، او در چلسی نیز به همین موفقیت دست خواهد یافت و در این رابطه هیچ شکی ندارم. از نظر من پاتر یکی از بهترین سرمربیانی است که در لیگ برتر کار می کند.

بازگشت رحیم استرلینگ به ورزشگاه اتحاد؟ امیدوارم او با استقبال خوبی از سوی هواداران منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد مواجه شود. خوشحال می‌شوم که از بازیکنانی که سال‌های متوالی در اینجا حضور داشتند و نقش مهمی در تیم ما ایفا کردند، استقبال شود."

دیدگاه‌ها