کد خبر : 1852675 | 18 آبان 1401 ساعت 14:03 | 14.7K بازدید | 9 دیدگاه

فلورنتینو پرز:

دفاع رئیس رئال از سوپرلیگ: جذابیت فوتبال، هر روز کمتر!

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در مورد خرید کریم بنزما در سال 2009 و پروژه سوپرلیگ صحبت کرده است.

دفاع رئیس رئال از سوپرلیگ: جذابیت فوتبال، هر روز کمتر!

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز در دو دهه اخیر نقش مهمی در موفقیت های بزرگ رئال مادرید داشته و به تمامی افتخارات با این باشگاه دست یافته است. حالا پرز در مصاحبه ای با نشریه ایتالیایی توتو اسپورت که جایزه بهترین رئیس باشگاه سال را به او اعطا کرده، مدعی شد فصل گذشته رئال مادرید شب های جادویی فراوانی را رقم زده و عملا فاتح همه عناوین مهم شده است. البته پرز همچنان روی پروژه سوپرلیگ پافشاری کرده و معتقد است با روش فعلی جذابیت فوتبال برای هواداران رو به کاهش است.

فلورنتینو پرز گفت: "ما نمی توانیم کاری کنیم جوانان کمتر و کمتر فوتبال را دوست داشته باشند، زیرا شرایط فعلی باعث جذابیت کمتر می شود. ما نمی توانیم این اجازه را بدهیم، همه باید با هم فکر کنیم و برای جوانانی که نماد آینده و همچنین فوتبال هستند، انتظارات را برآورده کنیم. ما روی این هدف کار و با تمام قوا مبارزه می کنیم تا فوتبال جایگاه ممتاز خود را از دست نداده و همچنان محبوب ترین ورزش در همه قاره ها باشد. در 20 سال گذشته نسل جدیدی از راه رسیده و جهان تغییر کرده است. همه چیز در زندگی ما تغییر کرده، بنابراین فوتبال فقط می تواند خود را با شرایط جدید سازگار کند.

1710987

فصل گذشته یک فصل جادویی بوده و ما همیشه از آن به عنوان یکی از بهترین فصول تاریخ یاد خواهیم کرد، زیرا ما عملا فاتح همه عناوین شدیم. اتحاد بین هواداران و بازیکنان در موقعیت‌های دشوار مانند بازی مقابل سیتی که باید دو گل در دو دقیقه می زدیم، فوق العاده بود و این بخشی از DNA رئال مادرید است. شاید سخت ترین بازی مقابل منچسترسیتی بود که در دقیقه 89 به دو گل نیاز داشتیم، اما بازی را به تساوی کشاندیم.

توپ طلای کریم بنزما؟ به یاد دارم زمانی که او را در سال 2009 از لیون جذب کردم، چون سن و سالی نداشت به خانه اش رفتم. بنزما ترکیبی از کلاس زیدان و سرعت انفجار رونالدو نازاریو بود که با گذشت سالها واقعا بهتر هم شد. بنزما حداقل در دو سال اخیر شایسته کسب توپ طلا شده بوده و من هنوز به خودم افتخار می کنم برای خرید کریم به خانه اش رفتم."

دیدگاه‌ها