کد خبر : 1852858 | 19 آبان 1401 ساعت 17:00 | 56K بازدید | 24 دیدگاه

برنابئو ابدی است

اجازه تغییر نام برنابئو به فلورنتینو پرز را نمی‌دهم

رئیس رئال مادرید یک بار دیگر تاکید کرد که نام ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به فلورنتینو پرز تغییر نخواهد کرد.

اجازه تغییر نام برنابئو به فلورنتینو پرز را نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود در فصل گذشته کار بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به اتمام برسد ولی این اتفاق رخ نداد و اکنون گفته می شود در پایان فصل، بازسازی ورزشگاه برنابئو کامل خواهد شد و رئال مادرید می تواند از حداکثر ظرفیت ورزشگاه استفاده کند. در حال حاضر برنابئو 60 هزار نفر را می تواند در خود جای دهد. شایعاتی شنیده می شود که نام این ورزشگاه قرار است تغییر کند. برخی منابع از احتمال تغییر نام برنابئو به فلورنتینو پرز در آینده خبر داده اند. 

1756444

رئیس باشگاه رئال مادرید به این موضوع واکنش منفی نشان داد. پرز گفت:«سانتیاگو برنابئو بود که رئال مادرید را به قدرت کنونی تبدیل کرد. من فقط ادامه دهنده راه او هستم. در سال 1947 او ورزشگاه را بنا کرد و با او پروژه ای جاه طلبانه شروع شد. او برای اولین بار رئال را به تور آمریکا برد که در آن مقطع عجیب و دیوانه‌وار بود.»

1710166

پرز ادامه داد:«ما همه مدیون سانتیاگو برنابئو هستیم و نام ورزشگاه تا ابد باید برنابئو باشد. من اجازه تغییر نام ورزشگاه را نخواهم داد و دوست ندارم حتی در آینده نام من را روی ورزشگاه بگذارند. شاید جوانان امروزی شناختی از برنابئو نداشته باشند ولی همه می گویند امروز به برنابئو خواهیم رفت. اگر دوست دارید، نام من را روی کمپ ورزشی باشگاه بگذارید ولی نام ورزشگاه تغییرناپذیر است.»

دیدگاه‌ها