کد خبر : 1852679 | 18 آبان 1401 ساعت 14:35 | 10.8K بازدید | 11 دیدگاه

گزارش مارکا

قطعی: غیبت بنزما در آخرین بازی قبل از جام جهانی

کریم بنزما قطعا فردا شب رئال را در بازی حساس برابر کادیز همراهی نخواهد کرد.

قطعی: غیبت بنزما در آخرین بازی قبل از جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در بازی دوشنبه شب رئال برابر رایووایه‌کانو غایب بود و حالا مشخص شده که بازی پنجشنبه شب برابر کادیز را نیز از دست خواهد داد. اگرچه کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از بازی با رایو گفته بود خوشبین است کریم به بازی با کادیز برسد اما ستاره فرانسوی دیروز و امروز نتوانست با تیم تمرین کند و در سالن بدنسازی حضور داشت. بنزما تنها امروز را فرصت داشت تا با شرکت در تمرین گروهی، برای بازی با کادیز آماده شود اما او در نهایت نتوانست با تیم تمرین کند تا آخرین بازی رئال قبل از جام جهانی را نیز از دست بدهد.

1761130

کریم در پنج بازی اخیر رئال تنها 26 دقیقه در میدان بوده و آخرین بار چهارشنبه گذشته برابر سلتیک در دیداری که رئال 5-1 پیروز شد، حضور داشت. او در فصل گذشته تنها یازده بازی از 56 بازی رئال را از دست داد(19.6 درصد بازی ها) ولی تا به اینجا در هشت بازی از 20 بازی فصل رئال(40 درصد) غایب بوده است. 

1761115

با غیبت برابر کادیز، کریم در واقع 45 درصد بازی های فصل رئال را از دست داده است. امروز همچنین آنتونیو رودیگر نیز با تیم تمرین نکرد تا او هم غایب بازی با کادیز باشد. او از مشکل گرفتگی عضلات کمر رنج می برد.

بازی برابر کادیز برای رئال بسیار حساس است چرا که پس از پیروزی شب گذشته بارسا، این تیم فاصله در صدر را به پنج امتیاز افزایش داده و رئال برای کم کردن این فاصله باید کادیز را شکست دهد. رئال از چهار بازی اخیر خود تنها یک برد کسب کرده است.

دیدگاه‌ها