کد خبر : 1852690 | 18 آبان 1401 ساعت 15:38 | 17.7K بازدید | 9 دیدگاه

او خودش هم ناراحت است

آنچلوتی: فقط احمق‌ها به تعصب بنزما شک می‌کنند

کارلو آنچلوتی تاکید کرد که غیبت کریم بنزما در بازی های اخیر رئال ارتباطی به جام جهانی نداشته و او مصدومیتی دارد که مانع حضورش در میادین می شود.

آنچلوتی: فقط احمق‌ها به تعصب بنزما شک می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از شکست دوشنبه شب برابر رایووایه‌کانو حالا خود را مهیای بازی برابر کادیز می کند. این آخرین بازی قبل از جام جهانی است و در برنابئو برگزار خواهد شد. رئال باید این بازی را ببرد تا فاصله با بارسا را به دو امتیاز کاهش دهد.

1761163

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت:«این آخرین بازی یک سال فراموش نشدنی است. سالی پر از شب های جادویی و می خواهیم آن را خوب به اتمام برسانیم. خاطرات خوبی از سال 2022 برای ما به یادگار ماند و باید فردا کادیز را شکست دهیم.»

کارلتو در مورد وضعیت بنزما گفت:«غیبت او در بازی های اخیر باعث ناراحتی من نشده است. او نتوانست به تیم کمک کند چون نمی توانست. مصدومیت کریم جدی نیست و به زودی برطرف خواهد شد.»

آنچلوتی در مورد انتقادات به سبک بازی وینیسیوس گفت:«خیلی ها در تلاشند تا سبک بازی وینیسیوس را تحریک کننده توصیف کنند اما واقعیت این است که بیشترین خطاها و توهین‌های لفظی در زمین به او می شود. وینیسیوس کار خودش را انجام می دهد ولی تبدیل به هدف اول بازیکنان حریف شده است. نباید به وینیسیوس بی احترامی کرد. بازی جوانمردانه که اصل مهمی در فوتبال است، در کشورهای دیگر جدی تر گرفته می شود.»

1760775

آنچلوتی در مورد دو شکست اخیر رئال مادرید برابر لایپزیش و رایو گفت:«هر دو شکست آزارمان داد و به خصوص باخت به لایپزیش روی تیم اثر منفی گذاشت. در مجموع اما سال بسیار خوبی داشتیم. پس از فتح لالیگا و لیگ قهرمانان در فصل گذشته، می خواستیم در فصل جاری صدرنشین گروه‌مان در لیگ قهرمانان شویم و به این هدف رسیدیم. در برخی بازی ها غیبت کریم بنزما و تیبو کورتوا به ما ضربه زد ولی اینجا نیستم تا چیزی را توجیه کنم. متاسفانه در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده ایم ولی فردا این شانس را داریم تا سال را با برد تمام کنیم.»

دلیل افت رئال:«فشردگی و تعداد زیاد بازی ها، خستگی بازیکنان و روی فرم نبودن برخی بازیکنان ذخیره را می توانم دلیل افت تیم عنوان کنم. استفاده از سیستم چرخشی همیشه یکی از گزینه هاست ولی برای مثال چطور می توان فده والورده و رودریگو که هر بازی خوب کار می کنند را از ترکیب بیرون گذاشت؟»

1761130

پیام برای کسانی که به تعهد کریم بنزما تردید دارند:«برای این دسته از افراد که به تعصب و تعهد کریم بنزما به رئال شک دارند، متاسفم و حرفی با آنها ندارم. چطور می توان به بنزما تردید کرد؟ او خودش اولین کسی است که به خاطر غیبت در بازی های تیم ناراحت است. کریم مصدوم است و نمی تواند بازی کند. اینطور نیست که به خاطر جام جهانی نخواهد بازی کند. من نه در کریم و نه در هیچ بازیکنی چنین چیزی حس نکرده ام. در تمرینات حتی یک کلمه در مورد جام جهانی صحبت نمی شود. کسی در زمین کم نمی گذارد. کریم دوست داشت در بازی های اخیر به میدان برود تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد. این ادعاها در موردش احمقانه اند.»

دیدگاه‌ها