کد خبر : 1852732 | 18 آبان 1401 ساعت 19:15 | 21.4K بازدید | 13 دیدگاه

فلیک: مسی و رونالدو در جام جهانی تعیین‌کننده‌اند

هانسی فلیک، سرمربی آلمان، می‌گوید مسی و رونالدو با وجود اینکه پا به سن گذاشته‌اند اما در جام جهانی قطر نقشی تعیین‌کننده خواهند داشت.

فلیک: مسی و رونالدو در جام جهانی تعیین‌کننده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، در آستانه حضور تیمش در جام جهانی 2022 قطر در مصاحبه‌ای با نشریه آلمانی اشپورت بیلد ادعای جالبی درباره نقش دو ابرستاره دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، مطرح کرد.

فلیک در این مصاحبه گفت:" من هم مسی و هم رونالدو را همچنان بازیکنان خیلی خوبی می‌دانم. مسی در بازی‌هایی که با تیم ملی آرژانتین داشته نشان داده که چقدر خوب است. و کریستیانو؟ اینکه فکر کنیم او فقط به دلیل مشکلاتی که این اواخر در منچستریونایتد داشته نمی‌تواند نقشی تاثیرگذار در جام جهانی بازی کند احمقانه است".

1761286

مسی چه در باشگاهش پاری سن ژرمن و چه در تیم ملی کشورش، آرژانتین، مهم‌ترین وزنه تیم است. آلبی‌سلسته در قطر در گروه C رقابتها با عربستان سعودی، مکزیک و لهستان همگروه است. از سوی دیگر کریستیانو رونالدوی پرتغالی در فصل جاری اکثر اوقات در منچستریونایتد نیمکت‌نشین بوده. او در فصل تابستان سعی کرد با تغییر باشگاه شرایط متفاوتی را تجربه کند اما در نهایت در یونایتد ماندگار شد. پرتغال در گروه H جام جهانی با غنا، اروگوئه و کره جنوبی همگروه است.

فلیک اما در صحبتهای خود اشاره کرد که تیم‌هایی که ممکن است با آرژانتین یا پرتغال روبرو بشوند نباید همه تمرکز خود را به مسی و رونالدو معطوف کنند. او در این باره گفت:" ما با آرژانتین و پرتغال بازی می‌کنیم نه با مسی و رونالدو. اگر فقط روی این دو نفر تمرکز کنیم اشتباه خواهد بود".

دیدگاه‌ها