کد خبر : 1852735 | 18 آبان 1401 ساعت 19:40 | 28.3K بازدید | 4 دیدگاه

کلید USB، اتاق امن و تلفن‌های ممنوعه

پشت صحنه اعلام لیست نهایی تیم ملی فرانسه در ایفل

درحالیکه دیدیه دشان لیست نهایی تیم ملی فرانسه برای جام جهانی را امشب اعلام خواهد کرد فرانسوی‌ها تمهیدات گسترده‌ای برای جلوگیری از نشت این لیست تدارک دیده‌اند.

 پشت صحنه اعلام لیست نهایی تیم ملی فرانسه در ایفل

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه و سرمربی‌اش، دیدیه دشان، مصمم هستند که تا پیش از اعلام رسمی فهرست 26نفره بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای حضور در جام جهانی هیچکس از محتوای این لیست مطلع نشود.

علاقه‌مندان به فوتبال فرانسه و خروس‌ها باید تا ساعات پایانی امشب منتظر بمانند تا دیدیه دشان نام بیست و شش نفر بازیکنان مد نظر خود برای حضور در جام جهانی قطر را در یک کنفرانس خبری تک تک اعلام کند.

اما فرانسوی‌ها برای جلوگیری از نشت کردن فهرست تیم ملی پیش از اعلام رسمی آن پروتکل سخت‌گیرانه‌ای تدارک دیده‌اند که در نوع خود جالب است. لیست تیم ملی در شبکه تلویزیونی TF1 فرانسه اعلام می‌شود و افرادی در این شبکه که از اسامی بازیکنان دعوت شده مطلعند به زحمت به اندازه انگشتان یک دست می‌رسد.

1761298

این لیست باارزش چهار ساعت پیش از مراسم رسمی معرفی با استفاده از یک فلش یو‌اس‌بی توسط مامورین فدراسیون فوتبال به کارگردان تلویزیونی برنامه منتقل می‌شود.

سپس کارگردان تلویزیونی به همراه یک طراح گرافیک و هیاتی از فدراسیون فوتبال در اتاقی ایمن قرنطینه می‌شوند که در آن استفاده از تلفن همراه ممنوع است. هدف فدراسیون و دیدیه دشان از این سخت‌گیری‌ها این است که تا پیش از اعلام رسمی از نشت کردن اسامی به رسانه‌ها ممانعت کنند.

حدود یک ساعت قبل از مراسم رسمی معرفی لیست فرانسه دیدیه دشان به همراه سه دستیار خود به شبکه TF1 می‌رسند و با حضور در اتاق گریم برای قرار گرفتن جلوی دوربین‌ها آماده می‌شوند. پیش از شروع اخبار سراسری از این شبکه برنامه معرفی لیست تیم ملی آغاز می‌شود تا دشان و دستیارانش نام بیست و شش بازیکن مد نظرشان را در اختیار مردم فرانسه بگذارند.

دیدگاه‌ها