کد خبر : 1852744 | 18 آبان 1401 ساعت 20:23 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ به صحبت‌های پرز درباره سوپرلیگ

الخلیفی: نادال و فدرر خواهان لیگی از بهترین‌ها نبودند

ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، در یک مصاحبه از آنچه دیروز در دیدار او با فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید و رئیس سوپرلیگ اروپا، گذشته بود خبر داد.

الخلیفی: نادال و فدرر خواهان لیگی از بهترین‌ها نبودند

به گزارش "ورزش سه"، دیروز جلسه مهمی بین شرکتی که برای برگزاری سوپرلیگ اروپا تلاش می‌کند و چندین چهره مهم فوتبال اروپا از جمله الکساندر چفرین، رئیس یوفا، خاویر تباس، رئیس لالیگا و ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، و فلورنتنیو پرز، رئیس رئال مادرید، برگزار شد اما بر اساس گزارشها در این جلسه پیشرفتی حاصل نشد و طرف‌های ذی‌نفع بر موضع قبلی خود پافشاری کردند.

الخلیفی علاوه بر ریاست پاری سن ژرمن به عنوان رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپا در این نشست حاضر شده بود. او امروز صبح در اجلاس یوفا درباره جلسه مورد نظر صحبت کرد و درباره مسائل دیگر مورد بحث از جمله فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا و مکانیزم‌هایی برای پویاتر کردن فوتبال اروپا توضیح داد.

الخلیفی اشاره کرد که پروژه سوپرلیگ که بنیان‌گذاران آن سه باشگاه رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا همچنان برای برگزاری‌اش تلاش می‌کنند در این نشست هم نتوانست موافقت یوفا و اتحادیه باشگاه‌های اروپا و همچنین سازمان‌های هواداری باشگاه‌های مختلف اروپایی را به دست بیاورد.

رئیس پاری سن ژرمن گفت:" متاسفانه در جلسه‌ای که دیروز با شرکت A22، حامی رسمی سوپرلیگ، داشتیم به هیچ توافقی نرسیدیم. شاید آنها سال آینده A23 یا A24 بشوند و هر سال با برند دیگری جلو بیایند. بعضی‌ها هنوز در تلاشند تا با تبلیغات و ترفندهای روابط عمومی تاریخ‌ را عوض کنند و در فوتبال تفرقه به وجود بیاورند. راستش را بخواهید برایشان متاسفم چون دیروز نشان دادند که متوجه نیستند فوتبال یک اکوسیستم است".

فلورنتینو پرز اخیرا برای حمایت از ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا با اشاره به رقابت دو غول بزرگ دنیای تنیس، رافائل نادال و راجر فدرر، گفته بود با فرمت فعلی لیگ قهرمانان امکان ایجاد رقابتهایی مثل رقابت افسانه‌ای فدرر و نادال وجود ندارد. الخلیفی امروز به این ادعای پرز واکنش نشان داد.

1749563

واکنش به فلورنتینو پرز
الخلیفی در واکنش به صحبتهای پرز گفت:" راجع به نادال و فدرر صحبت کرده‌اند. من خودم قبلا تنیسور بوده‌ام و تجربه کمی در این ورزش دارم. بگذارید اینطور بگویم که رافائل و راجر دو تا از بزرگترین ورزشکاران تاریخ ورزش هستند و نه فقط تنیس. علت افسانه بودن آنها این نیست که سالها همیشه با هم بازی می‌کردند. علتش پشتکار آنها است. هر دوی آنها با هر تنیسوری از هر رنکینگی که بازی می‌کردند تک‌تک مسابقات را مهم می‌دانستند و هیچوقت خواهان این نبودند که یک لیگ بسته از بهترین تنیسورها تشکیل بشود. آنها از خانواده تنیس دفاع کردند. پس لطفا از نام‌های بزرگ برای توجیه شکست‌های خودتان استفاده نکنید".

دیدگاه‌ها