کد خبر : 1852746 | 18 آبان 1401 ساعت 20:29 | 60.3K بازدید | 3 دیدگاه

قیمت ضربه ستاره رئال مادرید؟ فروشی نیست!

برادران عراقی، صاحب شوت فده والورده در خانه ای در وایکاس، توپ را حتی به قیمت 3000 یورو هم نمی فروشند

قیمت ضربه ستاره رئال مادرید؟ فروشی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی ضربه فده والورده در دیدار رئال مادرید و رایو وایه کانو از ورزشگاه خارج شده و وارد خانه حیدر و حمزه، دو برادر 30 و 29 ساله شد، آنها از خوشحالی سر از پا نمی شناختند. این دو برادر به نشریه ال موندو گفتند: مردم دیوانه وار شروع به زدن زنگ کردند."

در اواخر بازی بود که فده والورده تلاش نافرجامی را برای باز کردن دروازه رایو وایکانو آغاز کرد. نتیجه 3-2 روی اسکودبورد حک شده بود که رئال مادرید صاحب یک ضربه کرنر شد و ..... ضربه هافبک اوروگوئه ای که خیلی بلند بود، به بالکن خانه حیدر و حمزه، دو برادر عراقی رسید که در آپارتمانی در خیابان Teniente Muñoz Diaz زندگی می کنند.

این دو برادر به همراه پدرشان شروع به فریاد زدن و پریدن در تراس کردند. روی سکوها فریاد "توپ را نگه دار! توپ را نگه دار!"، شنیده می شد و حیدر امروز گفت: "من نمی توانستم این اتفاق را باور کنم. لحظه ای باورنکردنی بود. توپ از روی سقف و شیشه رد شد و روی میز قرار گرفت. این یک هدیه خوب است و حقیقت این است که من ترجیح دادم توپ به خانه من ختم شود، تا دروازه رایو."

جالب اینجاست حیدر چندان فوتبالی نیست، اما به خاطر پدرش که طرفدار سرسخت رایو است، از این تیم حمایت می کند. این برادران 30 و 29 ساله، مهندس هستند و این هفته برای دیدار والدین خود وارد مادرید شدند. چند ساعت پس از پیروزی رایو بر مادرید، آنها با نشریه ال موندو تماس گرفتند.

خانواده الملا یک شرکت مهندسی در عراق داشته و هفت سال است که در مادرید زندگی می کنند. پدر این دو برادر آنقدر این کشور را دوست داشت که در سال 2018 تصمیم گرفت آپارتمانی در وایکاس بخرد و البته او خوش شانس بود که خانه او دید مستقیمی به چمن ورزشگاه وایه کانو داشت. درست در پایان بازی ویدئویی که از روی سکوهای ورزشگاه ضبط شده بود، در فضای مجازی پخش شد و لحظه فرود توپ در بالکن خانه این خانواده را نشان می داد.
این خانواده در ادامه گفتند: "ما می خواستیم خانه خود را در مادرید عوض کنیم، زیرا علاقه ای نداشتیم در کنار ورزشگاه سکونت داشته باشیم، اما پدرمان نمی خواست این کار را انجام دهیم. او یکی از طرفداران سرسخت رایو است و ما هنوز اینجا هستیم."

حمزه در ادامه با خنده گفت: "این اولین فوتبالی است که در زندگی ام می بینم. ما از فده والورده تشکر می کنیم، این یک خاطره فوق العاده برای خانواده ما خواهد بود. ما این توپ را به قیمت هزار، دو هزار یا سه هزار یورو هم نمی فروشیم و پول برای ما مهم نیست. پیام های زیادی از دوستان دریافت کرده ایم که این توپ را درخواست کرده اند. ما به همه دنیا همین را می گوییم که نه، این توپ فروشی نیست. این یک هدیه به خانواده ما است. ما مردم اسپانیا را بسیار دوست داریم و آنها همیشه با ما خوب رفتار کرده اند."

دیدگاه‌ها