کد خبر : 1852747 | 18 آبان 1401 ساعت 20:30 | 47.7K بازدید | 8 دیدگاه

هافبک آرژانتینی از دست دادن جام‌جهانی را به خدا واگذار کرد!

لوکاس اوکامپوس، ملی پوش آرژانتینی، که در فهرست نهایی لیونل اسکالونی برای جام جهانی قرار نگرفت، با انتشار پستی در اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد.

هافبک آرژانتینی از دست دادن جام‌جهانی را به خدا واگذار کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اسکالونی فهرست اولیه‌اش برای جام جهانی قطر را اعلام کرد و نام اوکامپوس در بین دعوت شده‌ها به اردوی آلبی سلسته دیده نمی‌شود. او که در تابستان گذشته از سویا به آژاکس رفت، در آمستردام شروع خوبی نداشت و تا اینجا تنها 4 بازی در اردیویسیه برای تیم جدیدش انجام داد.
این هافبک 28 ساله که به خاطر اعتقاد مذهبی‌اش معروف است، با انتشار پستی در اینستاگرام، اعلام کرد که از این اتفاق ناراحت نیست و منتظر فرصت‌های بعدی که خدا در اختیارش خواهد گذاشت، می‌ماند.

1761331

او نوشت:"خدا امروز به تو می‌گوید: سعی نکن آینده‌ات را به زور به دست بیاوری. تلاش نکن به زور معجزه را رقم بزنی. به یاد داشته باش که هرچیزی زمان خاص خودش را دارد و زمانی که من برای تو در نظر می‌گیرم، بی‌نقص است. می‌دانم که دشوار است اما کمی آرام‌تر باش. همه چیز خوب خواهد شد زیرا من کنترل همه‌چیز را در دست دارم. درهای بهشت به روی تو باز است و رحمت من همیشه نصیب تو خواهد شد. تو دیگر رنج نخواهی کشید چون من خدای تو هستم و هیچ چیزی با عظمت من قابل مقایسه نیست. 

چیزهای خوب به زمان نیاز دارد اما چیزهای فوق‌العاده به ایمان، امیدواری و اطمینان کامل به خدا نیازمند است. دشواری‌ها و نگرانی‌هایت را به او واگذار کن زیرا او می‌تواند غیرممکن‌ها را عملی کند. تنها با تکیه به خدا می‌توانید به آرامش برسید. اگر به این باور دارید، بنویسید آمین."
 

دیدگاه‌ها