کد خبر : 1852755 | 18 آبان 1401 ساعت 21:26 | 33.4K بازدید | 15 دیدگاه

شرکت EA Sports و حدس درست قهرمانان سه دوره قبل

پیش‌بینی FIFA 23، جام جهانی را برای مسی کنار بگذارید!

شرکت بازی های رایانه ای EA Sports پیش بینی کرد که آرژانتین قهرمان جام جهانی خواهد شد.

پیش‌بینی FIFA 23، جام جهانی را برای مسی کنار بگذارید!

به گزارش "ورزش سه"، حدس کاملا صحیح نام قهرمانان سه دوره پیشین جام جهانی، کار سخت و دشواری است بخصوص اگر این مسئله، با استفاده از شبیه سازی مسابقات از بازی روز افتتاحیه تا فینال مسابقات باشد. اما EA Sports از پس این کار برآمده و توانسته است اسپانیا، آلمان و فرانسه را به عنوان قهرمانان جام های جهانی 2010، 2014 و 2018 معرفی کند.

1761346

حالا و پس از موفقیت 100 درصدی در دوره های پیشین، این شرکت سازنده بازی های رایانه ای، با استفاده از معروف ترین بازی تحت نظر خود یعنی FIFA، مسابقات جام جهانی 2022 قطر را نیز پیش بینی کرد که در نهایت، آرژانتین جام قهرمانی را بالای سر برده است.

در مسابقات شبیه سازی شده با استفاده از جدیدترین نسخه بازی FIFA 23، این شرکت معتقد است که تیم ملی آرژانتین پس از صعود از گروه خود، در مراحل حذفی از سد تیم های دانمارک، هلند و فرانسه گذشته و در سمت مقابل نیز برزیل با برتری برابر کره جنوبی، آلمان و پرتغال، راهی دیدار فینال خواهند شد.

1761347

در نهایت، این تیم ملی آرژانتین است که با یک گل از سد حریف دیرینه خود گذشته و پس از کوپا آمه‌ریکا 2021، لیونل مسی باز هم مقابل دیدگان نیمار و سایر بازیکنان سلسائو، جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

در این شبیه سازی صورت گرفته، تیم ملی ایران قادر به صعود از گروه خود نیست و تیم های انگلیس و آمریکا راهی دور بعد می شوند. تیم ساوت‌گیت در همان مرحله یک هشتم نهایی، با شکست برابر هلند از دور رقابت ها کنار می رود اما آمریکا با پیروزی برابر سنگال، راهی مرحله یک چهارم نهایی می شود که با شکست برابر فرانسه، از دور مسابقات کنار می رود.

1761348

علاوه بر این، در شبیه سازی بازی های جام جهانی، لیونل مسی موفق به زدن هشت گل خواهد شد و عنوان آقای گلی جام جهانی را از آن خود می کند. ممفیس دپای و کیلیان امباپه نیز برای هلند و فرانسه 6 بار دروازه حریفان را باز خواهند کرد. طبق پیش بینی FIFA 23، کریستیانو رونالدو فقط موفق به زدن سه گل خواهد شد.

1761349

علاوه بر این، کریم بنزما، پیوتر زیلینسکی بازیکن ناپولی و تیم ملی لهستان به همراه برناردو سیلوا بازیکن پرتغالی منچسترسیتی موفق به ثبت سه پاس گل خواهند شد و به صورت مشترک، عنوان بهترین پاسور جام جهانی را به خود اختصاص خواهند داد.

ترکیب منتخب جام جهانی از نظر این بازی رایانه ای نیز به این صورت خواهد بود: امیلیانو مارتینز (آرژانتین)، ژائو کانسلو (پرتغال)، رافائل واران (فرانسه)، مارکینیوس (برزیل)، مارکوس آکونیا (آرژانتین)، لئوناردو پارادس (آرژانتین)، رودریگو دپل (آرژانتین)، وینیسیوس جونیور (برزیل)، لیونل مسی (آرژانتین)، کیلیان امباپه (فرانسه)، ریچارلیسون (برزیل). ضمن اینکه امیلیانو مارتینز موفق به تصاحب دستکش طلایی خواهد شد و کفش طلای جام نیز به مسی خواهد رسید.

1761357

شرکت EA Sports نام قهرمان سه دوره پیشین جام جهانی را به درستی پیش بینی کرده است. باید دید این بار نیز قلاب آنها، صید بزرگی خواهد داشت و در این زمینه پوکر خواهند کرد یا برای اولین بار، شبیه سازی های FIFA 23، طرفداران پرشمار این بازی رایانه ای را ناامید خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها