کد خبر : 1852761 | 18 آبان 1401 ساعت 22:26 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

شرایط نامطلوب سرجینیو دست برای جام جهانی

وضعیت بازیکن میلان، رقیب کی‌روش را ترسانده است!

مدافع میلان در شرایطی خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند که در تیم باشگاهی خود به او بازی نمی رسد.

وضعیت بازیکن میلان، رقیب کی‌روش را ترسانده است!

به گزارش "ورزش سه"، آیا وضعیت سرجینیو دست در روزهای منتهی به آغاز جام جهانی گرگ برهالتر را ترسانده است؟ مدافع راست تیم ملی آمریکا یک بازی دیگر با میلان را به دلیل خستگی از دست داد. این در شرایطی است که قرار است سه شنبه شب، اسامی 26 بازیکن منتخب سرمربی ایالات متحده برای حضور در قطر معرفی شود.

سه شنبه شب وقتی این مدافع سومین بازی متوالی خود برای آث میلان را از دست داد، علامت های سوال زیادی در مورد در دسترس بودن او در جام جهانی تشدید شد.

این بازیکن 21 ساله اولین انتخاب گرگ برهالتر، سرمربی یانکی ها در پست دفاع راست است و انتظار می رود روز چهارشنبه در لیست تیمش برای حضور در جام جهانی قرار بگیرد. اما دست باز هم و در جریان تساوی بدون گل میلان برابر کرمونزه، غایب بود.

1761367

هفته گذشته بود که روسونری با صدور اطلاعیه ای، خستگی را عامل غیبت سرجینیو دست از میادین عنوان کرده بود و پس از آن، او در 2 مسابقه دیگر نیز غایب بوده است.

ایالات متحده مسابقات خود در جام جهانی را، در تاریخ 21 نوامبر و بازی برابر ولز آغاز می کند. در همین حال، میلان، تا پیش از شروع جام جهانی، یک بازی دیگر در سری آ دارد و دیدار برابر فیورنتینا، آخرین فرصت دست برای حضور در میدان است.

این بازیکن 21 ساله به صورت قرضی از بارسلونا راهی میلان شده اما نتوانسته است آنطور که باید و شاید، برای تیمش به میدان برود و بازی روز یکشنبه در سن سیرو و برابر تیم فلورانسی، آخرین فرصت او خواهد بود تا دقایقی را برای تیمش به میدان برود.

1761368

سرجینیو دست در این فصل فقط هشت بار برای میلان به میدان رفته، چهار بار در سری آ و چهار مرتبه در لیگ قهرمانان اروپا. این بازیکن فقط یک بار و در جریان شکست سه بر صفر برابر چلسی، به صورت کامل برای روسونری بازی کرد. آخرین بازی او 30 اکتبر برابر تورینو بود. او همچنین در جریان 2 دیدار قبلی آمریکا برابر ژاپن و عربستان در فهرست تیم بود.

در شرایطی که قرار است فهرست 26 نفره تیم ملی آمریکا در سه شنبه شب اعلام شود، اما لیستی در رسانه ها منتشر شده که گفته می شود همان فهرست نهایی گرگ برهالتر برای حضور در قطر است که دست در آن حضور دارد.

منبع: دیلی میل

دیدگاه‌ها