کد خبر : 1852768 | 18 آبان 1401 ساعت 22:51 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

حراج پیراهن اسپانیا در جام جهانی

هواداران لاروخا می‌توانند پیراهن اصلی بازیکنان تیم ملی اسپانیا که توسط آنها در جریان جام جهانی قطر پوشیده شده را خریداری کنند.

حراج پیراهن اسپانیا در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا جام جهانی را از روز 23 نوامبر و بازی مقابل کاستاریکا آغاز خواهد کرد. اما امروز در این کشور خبری منتشر شد که هواداران لاروخا از آن استقبال کرده‌اند.

با اینکه لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، هنوز فهرست نهایی 26نفره بازیکنانش را اعلام نکرده ولی هواداران امروز متوجه شدند که قادر خواهند بود پیراهن‌هایی ستارگان محبوبشان در قطر را خریداری کنند. حالا رویای آنها این است که پیراهن‌هایی را خریداری کنند که در مراسم بالای سر بردن جام قهرمانی پوشیده شده است.

این گزینه به ساکنین اسپانیا خلاصه نمی‌شود و هواداران لاروخا در گوشه و کنار دنیا می‌توانند در حراج این پیراهن‌ها شرکت کنند. شرکت مومنتو بعد از توافق با فدراسیون فوتبال اسپانیا این امتیاز را به دست آورد که بعد از پایان تورنمنت پیراهن‌های بازیکنان اسپانیا را به فروش بگذارد.

1761380

این اولین بار در تاریخ فوتبال است که چنین حراجی برای هواداران برگزار خواهد شد. در هر مسابقه از زمان به صدا درآمدن سوت شروع بازی حراج در اپلیکیشن مومنتو آغاز شده و برندگان بعد از به صدا درآمدن سوت پایان مشخص شده و به پیراهن‌های خریداری‌شده خواهند رسید.

البته برای حفظ سنت تعویض پیراهن‌ها بین بازیکنان و اهدای پیراهن به تماشاچی‌های حاضر در استادیوم توسط بعضی فوتبالیست‌ها تنها پیراهن‌هایی در این حراج شرکت داده می‌شود که در نیمه اول مسابقه توسط یازده بازیکن اسپانیا پوشیده شده است. آنها بین دو نیمه پیراهن‌های خود را تعویض کرده و پیراهن‌های نیمه دوم در اختیار خود بازیکن‌ها خواهد ماند.

دیدگاه‌ها