کد خبر : 1852769 | 18 آبان 1401 ساعت 22:58 | 11.8K بازدید | 4 دیدگاه

ممنوعیت جدید برای ستاره رقیب ایران در قطر

دستور مربی ولز به گرت بیل: گلف بازی تعطیل!

راب پیج سرمربی تیم ملی ولز به گرت بیل دستور داده که فکر گلف بازی در قطر را از سرش بیرون کند.

دستور مربی ولز به گرت بیل: گلف بازی تعطیل!

به گزارش "ورزش سه"، "چوب‌هایت را در خانه بگذار، گرت!". این پیام آتشین راب پیج به گرت بیل بوده و فوق ستاره ولزی از انجام بازی مورد علاقه اش در قطر منع شده است، چرا که سرمربی تیم ملی به بهترین بازیکن تیمش اعلام کرده است: «ما برای انجام یک مأموریت در آنجا هستیم.»

تیم ملی ولز پس از 64 سال توانست به جام جهانی برسد و سرمربی این تیم قصد ندارد تنها برای تفریح راهی قطر شود. انجام بازی گلف، گزینه مورد علاقه گرت بیل برای استراحت پس از یک بازی فوتبال است اما او باید سرگرمی دیگری را در دوحه پیدا کند.

راب پیج، سرمربی بیل در ولز، انجام ورزش گلف را ممنوع کرده است و می‌گوید که او می‌خواهد تمام تیمش بر روی وظیفه‌ای که در دست دارند تمرکز کنند، زیرا آنها پس از سالهای طولانی راهی این پیکارها شده اند و به دنبال اهداف خاص خود هستند.

1761382

بازیکن سابق رئال مادرید، اکنون در لیگ MLS و برای تیم لس آنجلس اف سی بازی می کند. علاقه وافر بیل به گلف معروف و زبانزد رسانه هاست. او آن چنان با شور و اشتیاق گلف بازی می کند که این مسئله، تاکنون حواشی فراوانی را برای این ستاره به وجود آورده است.

اما با این وجود، پیج همه چیز را ممنوع کرده تا اطمینان حاصل کند که تیمش هنگام ورود به قطر و تلاش برای صعود از گروه دشوار با حضور انگلیس، ایران و ایالات متحده، حواس‌ شاگردانش پرت نمی‌شود. او می‌گوید برنامه فشرده تیم ملی ولز، به بازیکنان اجازه کارهای دیگر را نخواهد داد چرا که آنها زمان بسیار کمی را در اختیار دارند.

او به رسانه ها گفت: بله، طی حضور ما در قطر، خبری از گلف بازی نیست. ما برای انجام یک کار دیگر آنجا هستیم. در گذشته گرت بیل، کیفر مور یا آرون رمزی پیش من می آمدند و می گفتند: "برنامه فردا بعدازظهر چیست؟ آیا جلسات خاصی برگزار می شود؟"

من نیز می گفتم: «نه، هیچ جلسه‌ای وجود ندارد، پس اگر دنبال گلف بازی هستی، برو و بازی کن». اما این مسئله زمانی است که شما بین 2 دیدار، یک هفته فرصت دارید. ولی در جام جهانی ما زمان کافی نخواهیم داشت. هر چهار روز یک بازی داریم. این برنامه فشرده است.

1761383

عشق بیل به گلف باعث شد که او پس از در دست گرفتن بنری، با خشم شدید هواداران رئال روبرو شود. روی این پرچم نوشته شده بود: «به ترتیب: ولز، گلف، مادرید». این اتفاق پس از قطعی شدن صعود ولز به یورو 2020 رخ داد و حواشی متعددی را در پی داشت.

روزنامه‌نگاران اسپانیایی اغلب احساس می‌کردند که بیل، گلف را به وظایف باشگاهی‌اش ترجیح می‌دهد، همانطور که در آن پرچم، به شوخی آن را اعلام کرد و این مسئله به یک منبع بزرگ تنش بین بیل و رسانه های اسپانیا و هواداران مادرید تبدیل شد.

بیل در بازگشت به خانه، اخیراً یک بار گلف به نام Par59 در کاردیف و بریستول افتتاح کرده است و قصد دارد آن را در سراسر بریتانیا و دبی راه اندازی کند.

1761384

دیدگاه‌ها