کد خبر : 1853406 | 23 آبان 1401 ساعت 00:03 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل بعد از جام جهانی بازنشسته نمی‌شود

گرت بیل بر خلاف شایعات بعد از جام جهانی با تیم ملی ولز خداحافظی نخواهد کرد و قصد دارد در رقابتهای یورو2024 هم با تیم ملی کشورش به میدان برود.

گرت بیل بعد از جام جهانی بازنشسته نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، ستاره 33 ساله ولزی که کاپیتان تیم ملی این کشور و بهترین گلزن تاریخ ولز است از حدود یک هفته دیگر برای اولین بار در دوران ورزشی خود بازی در جام جهانی را تجربه می‌کند و در مرحله گروهی به مصاف ایران، انگلیس و آمریکا می‌رود.

با وجود اینکه اخیرا شایعاتی مطرح بود که گرت بیل بعد از پایان حضور ولز در جام جهانی قطر با تیم ملی کشورش خداحافظی می‌کند اما رابرت پیج، سرمربی ولز، امروز در مصاحبه‌ای گفت که فدراسیون فوتبال ولز و کادر فنی تیم ملی این کشور قصد کنار گذاشتن بیل را ندارند و او هم فعلا مایل به خداحافظی نیست.

گرت بیل تا این لحظه 108 بازی ملی در کارنامه دارد و برای ولز 40 گل به ثمر رسانده است.

1761532

رابرت پیج در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره بازنشستگی بیل از بازی‌های ملی در پایان جام جهانی قطر گفت:" گرت ادامه خواهد داد. من انتظار دارم او در یورو2024 هم برای تیم ملی بازی کند. بگذارید علتش را بگویم. گرت در سطح باشگاهی هر شرایطی داشته همیشه با تمام توانش برای ولز بازی کرده و درخشیده. گرت چه روزهایی که هر روز برای بزرگترین باشگاه‌های دنیا بازی می‌کرد و چه روزهایی که مدتها نیمکت‌نشین بود برای ولز عالی کار می‌کرد.

گاهی اوقات که دو بازی پیاپی داریم قبل از شروع بازی دوم به گرت می‌گویم این بازی را روی نیمکت بنشین و بگذار بررسی کنم و ببینم از چه دقیقه‌ای وارد زمین بشوی. ولی گرت تا بازی شروع می‌شود سراغم می‌آید و می‌گوید می‌خواهم به زمین بروم. گرت آنقدر شور بازی دارد که مجبور می‌شوم مهارش کنم. ما با چنین بازیکنی روبرو هستیم که هیچکس دوست ندارد از دستش بدهد".

دیدگاه‌ها