کد خبر : 1852780 | 18 آبان 1401 ساعت 23:48 | 25K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: یک بازیکن خیانت کرد، نمی‌گویم چه کسی

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل ساسولو در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مورینیو: یک بازیکن خیانت کرد، نمی‌گویم چه کسی

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در هفته چهاردهم سری آ در خانه ساسولو مهمان این تیم بود و با تساوی 1-1 متوقف شد. ژوزه مورینیو، سرمربی جالوروسی، در پایان این بازی در کنفرانس خبری خود یک بازیکن رم را هدف حمله قرار داد ولی نگفت منظورش کدام بازیکن جالوروسی است.

رم در اواخر بازی در دقیقه 80 به گل رسید اما پنج دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد تا از این بازی تنها یک امتیاز به دست بیاورد. رم حالا با 26 امتیاز در رتبه پنجم جدول سری آ قرار دارد.

مورینیو درباره بازی امشب گفت:"ما با اینکه محدودیت‌های زیادی داشتیم و چند بازیکن مهم در اختیارمان نبود نسبتا بازی بدی نداشتیم. روحیه خوبی نشان دادیم که به خصوص بعد از شکست دردناک در دربی نکته مثبتی بود.

1761405

ولی از اینکه تلاش تیمی ما توسط یک بازیکن و رفتار غیرحرفه‌ایش حرام شد عصبانی هستم. او به تلاشهای همه بازیکنان تیم خیانت کرد. به ندرت شنیده‌اید که من اینطور صحبت کنم. بعد از دربی از ایبانز انتقاد نکردم چرا که رفتارش عالی بود و اشتباه هم بخشی از بازی است. بازیکنان ممکن است اشتباه کنند ولی وقتی رفتار شما نادرست باشد نمی‌توان اشتباه را نادیده گرفت. من با این مشکل دارم. ولی دوباره تکرار می‌کنم که رویهم‌رفته از عملکرد تیم راضی هستم.

مساله من یک بازیکن است و نمی‌گویم منظورم کیست. من امروز شانزده بازیکن داشتم و از رفتار پانزده نفر راضی بودم. این نتیجه‌ای نبود که می‌خواستیم. تا قبل از جام جهانی یک بازی دیگر باقی مانده که مقابل تورینو خواهد بود. ببینیم می‌توانیم سه امتیاز آن بازی را به دست بیاوریم یا نه".

دیدگاه‌ها