کد خبر : 1852783 | 19 آبان 1401 ساعت 00:02 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

اینتر کوتاه آمد: اشکرینیار چند هفته فرصت دارد

جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، می‌گوید میلان اشکرینیار برای تمدید قراردادش با این تیم تنها چند هفته دیگر فرصت دارد.

اینتر کوتاه آمد: اشکرینیار چند هفته فرصت دارد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه مدیران اینتر چندی پیش با هشدار دادن به میلان اشکرینیار، مدافع اهل اسلوواکی خود، گفته بودند او حداکثر تا 13 نوامبر یعنی چهار روز دیگر فرصت دارد تا قراردادش را تمدید کند ولی حالا به نظر می‌رسد اینتر از موضع سفت و سخت خود کمی عقب‌نشینی کرده است.

چرا که جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه، امشب اعلام کرد که اشکرینیار چند هفته فرصت دارد تا تصمیم نهایی خود را بگیرد که می‌خواهد بازیکن اینتر بماند یا باشگاه را بعد از پایان قراردادش ترک کند. ماروتا همچنین از رتبه اینتر در جدول ابراز نارضایتی کرد و گفت این رتبه را برای اینتر عجیب می‌داند.

1736520

درحالیکه اینتر به خاطر شکست 2-0 مقابل یوونتوس در دربی دِ ایتالیا تحت فشار قرار دارد ماروتا در این مصاحبه گفت:" هر بازی برای ما مهم و حساس است. هم باید همه امتیازها را جمع کنیم و هم اینکه ثابت کنیم تیم پر فراز و نشیبی نیستیم و روند ثابت و حتی رو به جلویی داریم. مربی باید تغییراتی ایجاد کند و با اصلاح روندهای نادرست ترتیبی بدهد که رتبه ما در جدول هر چه سریعتر بهبود پیدا کند.

در باره اشکرینیار با وجود فشارهایی که از طرف پاری سن ژرمن وارد می‌شود من خوش‌بین هستم. او یک بازیکن حرفه‌ای و جدی است که این پیراهن را دوست دارد. البته حق او است که بخواهد دستمزدی مطابق شرایطش دریافت کند. ما در روزهای آینده با مدیر برنامه‌های او جلسه داریم تا مذاکره کنیم. می‌خواهیم خیلی زود به نتیجه برسیم و خوش‌بین هستیم. نمی‌دانم می‌توانیم قبل از وقفه جام جهانی به نتیجه برسیم یا نه ولی این مساله باید حداکثر ظرف چند هفته آینده حل و فصل شود".

1738842

دیدگاه‌ها