کد خبر : 1852787 | 19 آبان 1401 ساعت 04:50 | 37.3K بازدید | 13 دیدگاه

جاماندن از لیست سلسائو: ناامیدی مدافع توپچی‌ها

گابریل ماگالاش با وجود درخشش در ترکیب آرسنال، به تیم ملی برزیل دعوت نشده و از این بابت بسیار ناامید است.

جاماندن از لیست سلسائو: ناامیدی مدافع توپچی‌ها

به گزارش ورزش سه، پس از اعلام لیست تیم ملی برزیل توسط تیته برای حضور در جام جهانی، نام گابریل ماگالاش مدافع وسط تنومند توپچی‌ها در این لیست نبود و به نظر می‌رسد مدافعان باتجربه‌تری چون تیاگو سیلوا، مارکینیوش، ادر میلیتائو و گلیسون برمر به او ترجیح داده شده‌اند.
ماگالاش تا به حال تجربه حضور در تیم ملی بزرگسالان برزیل را نداشته است اما با وجود درخششی که در یکی دو سال اخیر با لباس آرسنال داشته است، انتظار می‌رفت تا بتواند برای اولین بار پیراهن سلسائو را در جام جهانی قطر به تن کند.

1761415

در همین رابطه میکل آرتتا در مصاحبه با وب سایت باشگاه آرسنال توضیحاتی را پیرامون مدافعش ارائه داده و معتقد است که ماگالاش باید این اتفاق را به عنوان یک چالش بزرگ برای آینده خود در نظر بگیرد:
او در این باره گفت:" این اتفاق برای گابی بسیار ناامیدکننده است اما وقتی به ترکیبی که برزیل در اختیار دارد و تجربه‌ای که بازیکنان در پست دفاع آخر دارند نگاه کنید، به این نتیجه می رسید که او باید این قضیه را درک کند و بتواند از آن به عنوان یک چالش در ادامه مسیرش استفاده کند.

1761417

گابی باید خودش را برای بازی بعدی آماده کند. او باید پیشرفت کند و عملکرد خوبش تا به اینجا را ادامه دهد."
گابریل ماگالاش تا اینجای کار در تمامی دیدارهای لیگ برتر برای توپچی‌ها به میدان رفته و و دو گل هم برای آنها به ثمر رسانده است.
آخرین گل او در دیدار اخیرِ آرسنال و چلسی زده شد که در نهایت با برد 1 بر صفر به اتمام رسید و سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد.
حالا گابریل باید دوران ریکاوری را آغاز کند تا رقابت‌های جام جهانی تمام شود و پس از آن بتواند به آرسنال در راه قهرمانی کمک کند.

دیدگاه‌ها