کد خبر : 1852790 | 19 آبان 1401 ساعت 01:23 | 6.7K بازدید | 3 دیدگاه

بهترین پیروزی فصل برای فرار از بحران

اینتر 6-1 بولونیا: یک بازگشت باشکوه

اینتر با پیروزی پرگل و روحیه‌بخش 6-1 برابر بولونیا، به پیشواز دیدار حساس برابر آتالانتا رفت.

اینتر 6-1 بولونیا: یک بازگشت باشکوه

به گزارش "ورزش سه"، اینتر تلافی 2 شکست تلخ برابر یوونتوس و بایرن مونیخ را در سن سیرو و بر سر بولونیا خالی کرد و در دیداری که با یک گل عقب افتاده بود، 6 بار موفق به گلزنی شد تا بهترین پیروزی این فصل خود را به ثبت برساند.

در این مسابقه، این بولونیا بود که بازی را خوب آغاز کرد. پاس مارکو آرناتوویچ به موسی بارو رسید که شوت پای چپ او از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد خود آرناتوویچ صاحب موقعیت شد که ضربه او را اونانا مهار کرد. شوت هاکان چالهان‌اوغلو در دقیقه 17، نخستین پاسخ جدی نراتزوری به حملات میهمان بود.

سرانجام تیم تیاگو موتا روی یک اتفاق به گل نخست بازی دست یافت. شوت ریکاردو اورسولینی از پشت محوطه جریمه در شرایطی که با فاصله زیاد از دروازه در حال خروج از زمین بود، به لیکوگیانیس برخورد کرد و تغییر مسیر داد و اونانا که به سمت دیگر رفته بود، قادر به مهار آن نبود تا دروازه اینتر باز شود.

1761422

در ادامه شاگردان اینزاگی به بازی برگشتند. در دقیقه 26، ارسال دامفرایس پس از برخورد به بازیکن بولونیا ارتفاع چند متری گرفت و روی خط محوطه جریمه پیش از فرود آمدن و برخورد با زمین، با شوت روی پا ادین ژکو همراه شد که ضربه فوق‌العاده این بازیکن به گوشه دروازه رفت تا نراتزوری کار را به تساوی بکشاند.

10 دقیقه بعد و روی تصمیم جنجالی آنتونیو کولومبو داور بازی، اینتر چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد. فدریکو دی مارکو پشت این توپ ایستاد و شوت محکم این بازیکن با پای چپ به زاویه موافق، مقابل لوکاش اسکوروپسکی گلر بولونیا به زمین خورد و وارد دروازه شد تا اینتر به گل دوم دست یابد.

1761423

حملات ادامه‌دار نراتزوری در دقیقه 42 باز هم نتیجه‌بخش بود و این بار کرنر هاکان به تیر یک، در میان غفلت مدافعین بولونیا، با ضربه سر لائوتارو مارتینز به گل سوم اینتر تبدیل شد تا میزبان نیمه اول را با یک کامبک درخشان به رختکن برود.

در همان ابتدای نیمه دوم، اینتر روی دروازه بولونیا خیمه زد. حرکت خوب دومفریس از راست و ارسال او در دهانه دروازه، به ادین ژکو رسید که ضربه سر او به زیر طاق دروازه بولونیا خورد و به زمین برگشت. 2 دقیقه بعد، روی پاس دیدنی بارلا، فدریکو دی‌مارکو با یک حرکت دیدنی و سر توپ فوق‌العاده، مدافع مقابل خود را از جریان بازی محو کرد و با یک ضربه بغل پای فنی و دیدنی به گوشه دروازه، گل چهارم اینتر را به ثمر رساند.

در ادامه، بولونیا ظرف یک دقیقه، 2 فرصت خوب را از دست داد. ابتدا ضربه سر فرگوسن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت و سپس آرناتوویچ، درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او را اونانا مهار کرد. در دقیقه 59، اینتر گل پنجم را هم زد. ارسال دی مارکو به ژکو رسید و شوت این بازیکن به دست سوسا، مدافع بولونیا برخورد کرد که داور پس از بازبینی صحنه توسط VAR، یک خطای پنالتی به سود نراتزوری اعلام کرد و هاکان نیز برخلاف جهت حرکت سنگربان میهمان، توپ را وارد دروازه کرد.

1761425

اینتر که بابت نتایج ضعیف در این فصل و انتقادات شدید به دنبال جبران مافات بود، با به ثمر رساندن گل ششم، تلافی ناکامی‌های خود را سر بولونیا خالی کرد. حرکت خوب ژکو از راست و ضربه او، پس از عبور از مقابل گلر میهمان و دو مدافع حریف، در دهانه دروازه به گوسنس رسید و این بازیکن با یک ضربه تمام‌کننده، توپ را به تور دروازه لوکاش اسکوروپسکی چسباند.

1761424

در دقیقه 84 اینتر تا آستانه به ثمر رساندن گل هفتم نیز پیش رفت ولی ضربه اصلانی به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه 2 تیم میل چندانی برای حمله به روی دروازه همدیگر نداشتند و اینتر توانست در یک دیدار یک طرفه و با یک پیروزی قاطع، با حساب 6 بر یک بولونیا را در هم کوبیده و موقتا به رتبه چهارم جدول صعود کند.

ویدئو: 264111

دیدگاه‌ها