کد خبر : 1852795 | 19 آبان 1401 ساعت 01:40 | 28K بازدید | 8 دیدگاه

ناکامی ستاره آمریکایی: چقدر توپ خراب کردی! (عکس)

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی، موقعیت های گلزنی بسیار خوبی را برابر منچسترسیتی از دست داد.

ناکامی ستاره آمریکایی: چقدر توپ خراب کردی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در ادامه روند ناکامی های خود امشب نیز در خانه منچسترسیتی و در جام اتحادیه با دو گل مغلوب شد و فرصت صعود به دور بعد برای تیم گراهام پاتر از دست رفت. اما این شکست در شرایطی رخ داد که کریستین پولیسیچ، هافبک آمریکایی چلسی در این دیدار چند بار موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که با بی دقتی از دست داد و بازنده بزرگ این بازی حساس لقب گرفت.

در اواسط نیمه اول بود که حکیم زیاش از سمت راست ارسال دقیقی به مرکز محوطه جریمه منچسترسیتی داشت و کریستین پولیسیچ در موقعیتی تقریبا تک به تک صاحب بهترین موقعیت برای باز کردن دروازه سیتی شد. اما ضربه زمینی و ضعیف او را استفن اورتگا با پای خود مهار کرد و این فرصت طلایی از دست رفت.

دقایقی بعد باز هم کریستین پولیسیچ در موقعیتی تک به تک می توانست با نفوذ از جناح چپ دروازه را باز کند، اما باز هم ضربه این بازیکن دقیق نبود و این شوت نیز توسط دروازه بان سیتی مهار شد. در نیمه دوم نیز کریستین پولیسیچ یکی دو بار می توانست گلزنی کرده و اختلاف را به حداقل برساند، اما باز هم شماره 10 چلسی ناکام ماند و در نهایت در شب بی دقتی این بازیکن، این سیتی بود که با برتری 0-2 راهی دور بعدی جام اتحادیه شد.
1761440

دیدگاه‌ها