کد خبر : 1852796 | 19 آبان 1401 ساعت 02:02 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

اینزاگی: بابت شکست برابر یوونتوس متاسفم

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، هنوز شکست ابتدای هفته مقابل یوونتوس را هضم نکرده است.

اینزاگی: بابت شکست برابر یوونتوس متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب و با ارائه نمایشی فوق العاده در خانه با نتیجه 1-6 از سد بولونیا گذشته و شرایط خود در جدول رده بندی سری آ را بهبود بخشید. سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان نراتزوری، در پایان این دیدار مدعی شد در این مدت چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشته و برتری در بازی امشب برای اینتر خیلی مهم بوده است.

سیمونه اینزاگی گفت: "می دانستیم که چقدر این دیدار مهم است. امشب مقابل تیمی بازی کردیم که چهار پیروزی متوالی به دست آورده و در شرایط خوبی قرار داشت. گل اول را دریافت کردیم، اما تیم بلافاصله به خوبی پاسخ این ضربه را داد. یک گل تصادفی دریافت کردیم، اما مطمئن بودم که بازیکنانم در همان نیمه اول شرایط را بهتر خواهند کرد. من امیدوارم بتوانم نمایش های خود در خانه را در بازی هایی که میزبان نیستیم نیز تکرار کنیم.

1751458

ما در شش بازی اخیر در پنج مسابقه به برتری رسیده ایم و به جز ناپولی که خودش را جدا کرده، همه در کورس قرار داریم. لازم نیست به جدول نگاه کنیم، بلکه باید به سمت جلو حرکت کنیم. نباید فعلا به لیگ قهرمانان فکر کنیم، قرعه کشی انجام شده و فعلا کاری به آن مسابقات نداریم. ما 18 بازی بدون روملو لوکاکو و 14 مسابقه بدون مارسلو بروزوویچ بازی کردیم و این دو بازیکن برای ما بسیار مهم هستند. در لیگ امتیازات زیادی را از دست دادیم، اما حالا لازم نیست به جدول رده بندی نگاه کنیم.

شایعه اتمام حجت مدیران اینتر؟ من بابت شکست یکشنبه شب برابر یوونتوس بسیار متاسفم. چه در دوران بازی و چه در مربیگری همیشه رابطه بسیار خوبی با مدیریت داشتم. در پیروزی ها و شکست ها، همه اعضای باشگاه مانند پپ ماروتا، پیر آسیلیو، خاویر زانتی و .... شرایط را به خوبی آنالیز می کنند. آنها بسیار شفاف و مستقیم هستند و اگر قرار به تذکر باشد، راحت با شما حرف می زنند."

دیدگاه‌ها