کد خبر : 1852797 | 19 آبان 1401 ساعت 02:11 | 8.4K بازدید | 10 دیدگاه

پاتر: قرار نیست برابر سیتی خیلی موقعیت خلق کنید

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از عملکرد تیمش در دیدار مقابل منچسترسیتی رضایت دارد.

پاتر: قرار نیست برابر سیتی خیلی موقعیت خلق کنید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در شبی که موقعیت های گلزنی فراوانی را از دست داد، در جام اتحادیه و در خانه منچسترسیتی با دو گل مغلوب این تیم شده و وداعی زودهنگام با این مسابقات داشت. گراهام پاتر، سرمربی انگلیسی چلسی، مدعی شد تیمش فرصت های زیادی خلق کرده و آنها باید در ادامه از این حیث عملکرد بهتری ارائه دهند.

گراهام پاتر گفت: "از عملکرد تیم در بازی امشب برابر منچسترسیتی راضی بودم. ما موقعیت‌های گلزنی فراوانی خلق کرده و خیلی خوب حمله کردیم. البته ما در طول 90 دقیقه بی نقص نبودیم، اما بسیاری از وظایف خود را در زمین درست انجام داده و یک قدم رو به جلو در ارائه سبک بازی مورد نظرمان برداشتیم. از نتیجه ناامید شدیم، اما از عملکرد تیم راضی بودیم.

1761442

صادقانه معتقدم نکات مثبت در بازی ما وجود داشت. از نظر سبک بازی، ایجاد موقعیت‌های گلزنی فراوان روی دروازه حریف، ساختار مورد نظر و سطح عملکرد، شرایط بهتری داشتیم. بازیکنان چلسی در این دیدار شجاعت خود را در زمین نشان داده و در مقابل یک تیم بزرگ برای کسب پیروزی تلاش کردند.

ما چند موقعیت بسیار مناسب برای گلزنی داشتیم و قرار نیست شما در خانه سیتی فرصت های خیلی بیشتری برای باز کردن دروازه حریف پیدا کنید. بابت عدم گلزنی ناامید هستیم و جزئیات در زدن ضربات نهایی از مواردی است که می تواند بهتر شود.

عملکرد لوئیس هال در مقابل سیتی؟ او نمایشی واقعا خوب ارائه داده و نشان داد از بلوغ کافی برای قرار گرفتن در ترکیب چلسی برخوردار است. لوئیس هال یک پسر آرام است و من واقعا تحت تاثیر نمایش این بازیکن قرار گرفتم. شاهد عملکرد، کیفیت و تلاش فوق‌العاده این بازیکن بودیم. می‌توانستید ببینید زمانی که او توپ را در اختیار می گرفت، مسئولیت پذیر نشان می داد."

دیدگاه‌ها