کد خبر : 1852830 | 19 آبان 1401 ساعت 11:41 | 12.1K بازدید | 14 دیدگاه

کُری‌خوانی راب پیج برای تیم‌های گروه B

سرمربی ولز: چمدان‌هایمان را برای یک ماه می‌بندیم!

سرمربی تیم ولز یکی از حریفان ایران در گروه B جام جهانی 2022 در آستانه سفر این تیم به دوحه صحبت‌های روحیه‌بخشی برای تیمش انجام داده است.

سرمربی ولز: چمدان‌هایمان را برای یک ماه می‌بندیم!

به گزارش "ورزش سه"، راب پیج که حالا لیست نهایی تیمش را برای حضور در جام جهانی 2022 اعلام کرده، گفت:«ما حتما چمدان‌های خود را برای سفر یک ماهه به جام جهانی 2022 می‌بندیم. ما از راهیابی به تورنمنت‌های بزرگ لذت می‌بریم. من می‌خواهم تیم ملی فوتبال ولز علاوه بر جام جهانی 2022 آماده بازی در یورو 2024 هم بشود. بنابراین یک چشم ما به جام جهانی است و چشم دیگرمان به بازی‌های ماه مارس خواهد بود.»

بدون شک همه تیم های حاضر در گروه B از انگلیس به عنوان جدی‌ترین حریف خود یاد می‌کنند و تیم ولز هم از این قاعده مستثنی نیست. سرمربی تیم ولز در خصوص این بازی این چنین اظهار نظر کرد: «ما با افتخار به آنجا می‌رویم، اما قرار نیست اعداد را بسازیم. ما برای رقابت به قطر می‌رویم. برابر هر تیمی که قرار بگیریم احترامی را که باید خواهیم گذاشت. در واقع ما بازی به بازی پیش می‌رویم.»

بدون شک چشم امید این مربی و طرفداران تیم ملی فوتبال ولز در جام جهانی به ساق های گرت بیل است. بازیکن و مهاجم بزرگی که در لحظه‌های خاص کارهای بزرگ انجام می دهد. راب پیج در مورد او می گوید: « وقتی بیل را داشته باشید او در بازی‌های بزرگ برای شما مفید خواهد بود. شاید در مدت زمان اخیر خیلی بازی نکرده باشد، اما سن او برای من مهم نیست. این دو موضوع مرا نگران نمی‌کند. بیل بارها ثابت کرده است وقتی پیراهن ولز را می‌پوشد برای تیمش صرف‌نظر از مدت زمان حضور در زمین کار می‌کند. هرگز هم هیچ بحثی درباره قرار نگرفتن نام بیل در فهرست نهایی ولز برای جام جهانی 2022 وجود نداشت.»

دیدگاه‌ها