کد خبر : 1852835 | 19 آبان 1401 ساعت 11:59 | 15.6K بازدید | 7 دیدگاه

کابوس انگلیس: هری کین برای جام جهانی آماده نیست

تعویض هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، در بازی شب گذشته باعث نگرانی کادر فنی تیم ملی این کشور شده است.

کابوس انگلیس: هری کین برای جام جهانی آماده نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در فاصله دو هفته تا آغاز جام جهانی همچنان با معضل مصدومیت و مشکلات بازیکنان کلیدی این تیم روبرو است. 
گرت ساوت‌گیت در چند هفته اخیر به طور مداوم در حال ارزیابی شرایط بازیکنانی مانند ریس جیمز، کایل واکر، کالوین فیلیپس و دیگران بوده است تا از شرایط درمانی آنها و آمادگی این بازیکنان پس از مصدومیت برای حضور در جام جهانی مطلع باشد. 
هری کین یکی از بازیکنان کلیدی این تیم است که این مربی انگلیسی روی او به عنوان کاپیتان تیمش بسیار حساب می‌کند و همین موضوع باعث شده که تعویض او در بازی شب گذشته تاتنهام برابر ناتینگهام فارست که با شکست 0-2 شاگردان آنتونیو کونته همراه بود باعث نگرانی آنها شود. 
این بازیکن شب گذشته برای بیست و یکمین بار متوالی در ترکیب اصلی تاتنهام به میدان رفت اما پیش از دقیقه 60 از زمین بازی بیرون رفت تا نگرانی از بابت شرایط او ایجاد شود. 

1729445

آنتونیو کونته نیز پس از پایان این بازی تاکید کرد که این بازیکن به دلیل فشردگی مسابقات و نبود مهاجم با مشکلات بسیاری روبرو بوده و مجبور شده علیرغم خستگی شدید این بازیکن، از او در ترکیب این تیم برابر ناتینگهام فارست استفاده کند. 
خستگی شدید کین به حدی بوده که او مجبور شده در تمرینات سبک تاتنهام نیز دقایقی استراحت کند و به نظر می‌رسد که این به معضلی جدی برای ساوت‌گیت در جام جهانی 2022 تبدیل خواهد شد. 
سه شیرها باید کمتر از دو هفته دیگر در اولین دیدارشان در قطر در روز افتتاحیه جام جهانی 2022 به مصاف تیم ملی ایران بروند. 
 

دیدگاه‌ها