کد خبر : 1852838 | 19 آبان 1401 ساعت 12:25 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

رمز صدرنشینی مقتدرانه در لیگ از زبان عطایی

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: در بازی هفته هشتم توانستیم با تمرکز کامل حریف خود را شکست دهیم.

رمز صدرنشینی مقتدرانه در لیگ از زبان عطایی

به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 18 آبان با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران و مشهد پیگیری شد.
در این هفته هراز آمل در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف پیکان رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر حریفش را شکست داد.

بهروز عطایی، سرمربی هراز با اعلام رضایت از عملکرد شاگردانش، اظهار داشت: دو تیم در ست اول و دوم نزدیک به هم ظاهر شدند و درنهایت، این بازیکنان هراز بودند که پیروز میدان بودند. در ست سوم هم بازیکنان هراز با شایستگی موفق شدند حریف خود را از پیش‌رو بردارند.

وی گفت: در کل بازی سختی را پشت سر گذاشتیم اما تجربه و تلاش تیمی ما بهتر از حریف بود. ما کاملاً با برنامه در زمین حاضر شدیم و توانستیم به اهدف‌مان برسیم. نکته اصلی و رمز پیروزی ما پختگی و صبوری بازیکنان ما در زمین بود که نتیجه این اتفاق، پیروزی ارزشمند و هشتمین برد پی‌درپی لبنیات هراز بود.

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با اشاره به اینکه روح ورزش با تماشاگران سازگاری دارد، عنوان کرد: حضور تماشاگران می‌تواند همواره قوت قلبی برای تیم‌ها باشد. تماشاگران قسمت عمده موفقیت ما را شکل دادند. به طور کلی از عملکرد تیمم راضی هستم و امیدوارم در ادامه راه همچنان با قدرت گام برداریم.

دیدگاه‌ها