کد خبر : 1852846 | 19 آبان 1401 ساعت 13:22 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

اطمینان اینتر: مدافع محبوب PSG در سن سیرو می‌ماند

بپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر، اعلام کرد که این باشگاه در آستانه امضای قراردادی طولانی مدت با میلان اشکرینیار قرار دارد.

اطمینان اینتر: مدافع محبوب PSG در سن سیرو می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، اشکرینیار نمایش درخشانی در خط دفاعی اینتر در چند فصل اخیر داشته و همین موضوع باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی او را زیر داشته باشند. 
پاری سن ژرمن یکی از باشگاه‌هایی است که علاقه بسیاری به جذب او داشت و امیدوار بود که بتواند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته به خدمت بگیرد. این بازیکن نیز با این باشگاه به توافق رسیده بود و در حالی که بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که اینتر نیز با مدیران پی اس جی به توافق رسیده است اما این انتقال نهایی نشد. 
گفته می‌شود که مخالفت شدید سیمونه اینزاگی با فروش این بازیکن و همچنین عدم توافق مالی دو طرف باعث شد که این انتقال انجام نشود و حالا شرایط تغییر کرده و اینتر به دنبال امضای قرارداد طولانی مدت با این مدافع مورد اطمینان است. 

1736520


ماروتا درباره شرایط این بازیکن که در چند ماه اخیر همیشه مورد بحث بوده است گفت:« من واقعا اطمینان دارم و خوش‌بین هستم که بتوانیم به زودی بر سر امضای قراردادی بلند مدت با اشکرینیار به توافق برسیم. ما با مدیر برنامه‌های او در تماس هستیم و امید داریم که بتوانیم در عرض چند هفته آینده به توافق کاملی با آنها دست پیدا کنیم.»
فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که اینتر پیشنهاد قراردادی بلند مدت به علاوه بازوبند کاپیتانی این تیم را به اشکرینیار ارائه کرده است. 
 

دیدگاه‌ها