کد خبر : 1852856 | 19 آبان 1401 ساعت 15:00 | 46.6K بازدید | 28 دیدگاه

او چرا حرف نمی زند؟

بازهم می‌گویم که رونالدو ژانویه باید از یونایتد برود

گری نویل همچنان معتقد است که جدایی رونالدو به سود خودش و منچستریونایتد است و از فوق ستاره پرتغالی خواست تا در مورد آینده‌اش حرف بزند.

بازهم می‌گویم که رونالدو ژانویه باید از یونایتد برود

به گزارش "ورزش سه"، شکست منچستریونایتد برابر استون ویلا در رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس باعث شد که انتقادهایی از تیم اریک تن‌هاخ مطرح شود. رونالدو در این بازی هم نتوانست نمایش خوبی ارائه کند و هدف حمله منتقدان و حتی بعضی از هواداران ناراضی شیاطین سرخ قرار گرفت. رونالدو 16 بازی در همه رقابت ها انجام داده، سه گل زده و دو پاس گل داده که در مقایسه با فصول قبل، آماری کاملا ناامیدکننده است. شایعات زیادی پیرامون او شنیده می شود و برخی منابع ادعا کرده اند که او در زمستان به دنبال جدایی است.

1643775

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، از رونالدو خواست که به این شایعات پاسخ بدهد:«می دانید رونالدو چه کاری باید انجام دهد؟ معتقدم او باید حرف بزند و پاسخ شایعات را بدهد. چرا او هیچ توضیحی در قبال هیچ اتفاقی ندارد؟ 6 ماه است کسی از او چیزی نشنیده و حاضر به مصاحبه هم نیست.»

نویل ادامه داد:«هیچکس نمی داند در ذهن او چه می گذرد. من قبلا هم گفته‌ام و الان هم می‌گویم که بهتر است رونالدو و باشگاه در ژانویه برای جدایی دوستانه به توافق برسند ولی باید مطمئن شوند که این جدایی مسالمت‌آمیز و بدون جنجال باشد. در نهایت اما نمی دانیم تصمیم نهایی رونالدو چیست و خودش هم هیچ واکنشی به شایعات نشان نمی دهد. ادامه این شرایط به سود هیچکدام از طرفین نیست.»

دیدگاه‌ها