کد خبر : 1852868 | 19 آبان 1401 ساعت 16:30 | 38.9K بازدید | 21 دیدگاه

نگاه به آینده و جوان‌گرایی

فلیک توضیح داد: دلیل دعوت از گوتزه و خط‌ زدن هوملس

سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری امروز خود در مورد دلیل دعوت از ماریو گوتزه برای جام جهانی و قلم قرمز کشیدن روی نام متس هوملس صحبت کرد.

فلیک توضیح داد: دلیل دعوت از گوتزه و خط‌ زدن هوملس

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک، مربی تیم ملی آلمان، امروز اسامی 26 بازیکن منتخب خود برای جام جهانی 2022 را اعلام کرد. در این فهرست نام مارکو رویس و تیمو ورنر به دلیل مصدومیت به چشم نمی خورد ولی متس هوملس به دلایل فنی خط خورد.

1761597

فلیک در نشست خبری امروز خود و در مورد خط زدن هوملس گفت:«متس در بهترین فرم خودش قرار دارد اما پس از مشورت با دستیارانم تصمیم گرفتیم بلا-کوچاپ جوان‌تر را دعوت کنیم. تمرکز ما بیشتر روی آینده است. با رودیگر، گونتر، گینتر و شلوتربرک ما چهار مدافع میانی خوب داریم و به اینها کِرِر و بلا-کوچاپ را هم اضافه کنید. ترکیب دفاعی ما جوان و یکدست است.»

دعوت از ماریو گوتزه:«او فوتبالیستی فوق العاده خوب و الهام بخش است. ماریو در هفته های اخیر بهترین کیفیت خودش را نشان داده بود و هرچند در ابتدای فصل مشکلاتی داشت ولی الان در فرم خوبی قرار دارد. ماریو خوشحال است و ما هم مشتاق دیدن او در اردو هستیم.»

1761599

فلیک در مورد فولکروگ گفت:«نیکولاس تا به اینجا 10 گل زده و در بهترین مقطع فوتبالش قرار دارد. اگر بازی های وردربرمن را تماشا کرده باشید، متوجه شده اید که آنها به کمک فولکروگ همیشه در دقایق پایان بازی ورق را برگردانده اند. نیکولاس به ما اعتماد به نفس حداکثری خواهد داد و چیزهایی جدید به تیم اضافه می کند. او در هر پستی می تواند خوب کار کند.»

1761600

غیبت مارکو رویس:«همه می دانید که من چقدر رویس را دوست دارم ولی تصمیم گرفتیم روی او ریسک نکنیم. مشخص نبود او دقیقا چه زمانی مهیای بازی خواهد شد. تصمیم نهایی را گرفتیم و ابتدا به خودش اطلاع دادیم. روی او حساب کرده بودیم و شوک بزرگی برای همه بود.»

مصدومیت توماس مولر:«من هر روز با توماس در تماس هستم و امیدوارم هفته بعد در بازی دوستانه برابر عمان او را در اختیار داشته باشیم.»

1722600

نیکولاس زوله در دفاع راست:«یک نکته مثبت در مدافعان ما این است که اکثرا می توانند در پست های مختلف خط دفاع بازی کنند. زوله در دورتموند دفاع راست بازی کرده و به ما انتخاب های بیشتری خواهد داد.»

عدم دعوت از رابین گوسنس:«رابین سال قبل چندان بازی نکرد و فکر می کنم درک می کند چرا چنین تصمیمی در موردش گرفتیم. کیفیت او غیر قابل بحث است اما رائوم و گونتر در باشگاه‌های‌شان ثبات بیشتری داشتند.»

دعوت از کریم آدیمی:«او نه تنها سرعت و دقت گلزنی خوبی دارد که بازیکنی در خدمت تیم است و پاس گل های خوبی می دهد. برای مثال می توانم به نمایش عالی او در بازی دورتموند-بایرن اشاره کنم. واضح است که در مجموع از او انتظارات زیادی دارم.»

دیدگاه‌ها