کد خبر : 1852894 | 19 آبان 1401 ساعت 20:05 | 16.4K بازدید | 13 دیدگاه

پیام لوو به مانشافت: مثل 2014 قهرمان بشوید

یواخیم لوو، سرمربی سابق آلمان، بعد از اعلام فهرست مانشافت برای جام جهانی قطر پیامی ویدیویی خطاب به فلیک منتشر کرد که در آلمان واکنش‌های زیادی داشت.

پیام لوو به مانشافت: مثل 2014 قهرمان بشوید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، فهرست نهایی بازیکنان مانشافت برای حضور در جام جهانی قطر را ساعاتی پیش اعلام کرد عده‌ای از ستاره‌های سرشناس فوتبال آلمان به این فهرست واکنش نشان داده و با بازیکنان‌شان صحبت کردند.

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان که با مانشافت در جام جهانی 2014 قهرمان شده بود هم پیامی خطاب به هانسی فلیک، جانشین او در مانشافت، منتشر کرد. رسانه‌های آلمانی از پیام ویدیویی لوو که به صورت سیاه و سفید ضبط شده به عنوان پیامی عجیب یاد کرده و به آن واکنش نشان دادند.

1761653

یواخیم لوو که از سال 2006 تا 2021 سکان هدایت مانشافت را بر عهده داشت در این ویدیو از هانسی فلیک و بازیکنانش خواست مثل سال 2014 قهرمانی در قطر را هدف بگیرند و به چیزی کمتر از آن راضی نباشند.

سرمربی سابق مانشافت در این ویدیو گفت:" همیشه یادتان باشد که در سال 2014 عامل قدرت ما چه بود. ما یک تیم بزرگ بودیم و هر دقیقه و هر لحظه به پیروزی باور داشتیم. هر اتفاقی که می‌افتاد اجازه نمی‌دادیم کسی یا چیزی ناراحت‌مان بکند. شما این کیفیت را دارید که مثل همان سال موفق بشوید. به چیزی کمتر از آن رضایت نداشته باشید. برایتان بهترین آرزوها را دارم".

یک نکته جالب دیگر که آلمانی‌ها به آن اشاره می‌کنند این است که یواخیم لوو در این ویدیو گرمکنی به تن دارد که بازیکنان و کادر فنی مانشافت در جام جهانی 1974 به تن می‌کردند. دوره‌ای که آلمان غربی با هدایت هلموت شون قهرمان جام جهانی شد.

دیدگاه‌ها