کد خبر : 1852896 | 19 آبان 1401 ساعت 20:25 | 78.8K بازدید | 9 دیدگاه

هوملس، گوسنس، ویرتز، خدیرا، امره جان

فلیک آنها را دعوت نکرد: بزرگ‌ترین بازندگان آلمان

با اعلام رسمی فهرست 26 نفره تیم ملی آلمان برای جام جهانی نام چند ستاره مطرح فوتبال این کشور در بین دعوت‌شده‌های هانسی فلیک به چشم نمی‌خورد.

فلیک آنها را دعوت نکرد: بزرگ‌ترین بازندگان آلمان

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه مانشافت اولین بازی خود در جام جهانی قطر را سیزده روز دیگر مقابل ژاپن انجام خواهد داد هانسی فلیک امروز از فهرست قبلی 55 نفره خود نام 26 نفر را به عنوان لیست نهایی اعلام کرد.

اما فهرست هانسی فلیک با واکنش‌هایی مواجه شده و بیرون ماندن چند ستاره مطرح از مانشافت در رسانه‌های آلمانی بحث‌های زیادی در پی داشته است.

1761658

روزنامه آلمانی بیلد در یادداشتی به غایبان مهم این فهرست پرداخت. بزرگترین بازندگان فهرست هانسی فلیک از این قرارند:

دروازه‌بان‌ها:
اولیور باومن، دروازه‌بان هوفنهایم، و برند لنو، لژیونری که در فولام بازی می‌کند، امیدهای خود برای حضور در جام جهانی را از دست دادند چرا که فلیک ترجیح داد با نویر، تراشتگن و تراپ راهی قطر شود.

با توجه به اینکه امسال فلیک می‌توانست به جای 23 نفر لیستی 26 نفره معرفی کند ابتدا قصد داشت چهار دروازه‌بان را به تیم ملی فرا بخواند اما در نهایت به این نتیجه رسید که سه گلر را با خودش به قطر ببرد.

مدافعان:
مهمترین واکنش‌ها به فهرست هانسی فلیک بدون شک خط خوردن نام متس هوملس، مدافع باسابقه دورتموند است. او اخیرا با نمایش‌های عالی در ترکیب دورتموند امید زیادی برای دعوت شدن به تیم ملی داشت. آخرین بازی ملی شکست 2-0 آلمان مقابل انگلیس در رقابتهای یورو2020 بود.

یک شگفتی دیگر فهرست فلیک خط خوردن روبین گوسنس، ستاره اینتر بود. از دیگر مدافعانی که امیدوار بودند به تیم ملی راه یابند می‌تواند به بنجامین هنریکس از لایپزیش، رابین کوخ از لیدز و جاناتان تا از لورکوزن اشاره کرد.

هافبک‌‌ها و مهاجمان
فلوریان ویرتز با اینکه اخیرا مصدوم بود ولی مدتی بود که تمرینها را آغاز کرده و امیدوار بود به جام جهانی برسد. اما فلیک این ستاره لورکوزن را به تیم ملی دعوت نکرد.

از دیگر امیدواران آلمانی در این پست می‌توان به آنتون اشتاخ از ماینتس، رانی خدیرا، برادر سامی خدیرا از یونیون برلین، امره جان از دورتموند و ماکسیمیلیان آرنولد، کاپیتان ولفسبورگ اشاره کرد.

دیدگاه‌ها