کد خبر : 1852903 | 19 آبان 1401 ساعت 21:05 | 23.9K بازدید | 4 دیدگاه

هواداران رم: کارسدروپ برود، ما با ژوزه هستیم

حمله شدید ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به کارسدروپ، مدافع هلندی این تیم، واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است.

هواداران رم: کارسدروپ برود، ما با ژوزه هستیم

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو دیشب و بعد از تساوی 1-1 رم مقابل ساسولو در کنفرانس خبری بعد از بازی طوفانی ظاهر شد و بدون اشاره به نام بازیکن مد نظرش گفت یکی از بازیکنان رم در این بازی به تیم خیانت کرده و در ماه ژانویه باید به دنبال تیم دیگری باشد.

امروز رسانه‌های ایتالیایی فاش کردند که منظور مورینیو از این بازیکن، ریک کارسدروپ، مدافع هلندی رم بوده است. این صحبتهای مورینیو هواداران جالوروسی را دو دسته کرده است. با اینکه بیشتر هواداران از سرمربی تیم‌شان حمایت می‌کنند ولی برخی هم حمله رسانه‌ای به یک بازیکن تیم را نادرست می‌دانند.

مورینیو که فصل گذشته موفق شد رم را بعد از چهارده سال ناکامی به جام قهرمانی برساند و لیگ کنفرانس اروپا را فتح کند حالا محبوبیتی گسترده در میان هواداران جالوروسی دارد و آنها به راحتی حاضر نیستند به آقای خاص پشت کنند.

1761678

اما عده‌ای از هواداران رم می‌گویند صحبت‌های مورینیو به این خاطر برایشان عجیب است که تا همین چند ماه پیش آقای خاص با چنان شور و شوقی از این مدافع هلندی تمجید می‌کرد که هیچکس فکر نمی‌کرد جایگاه کارسدروپ در جالورسی متزلزل بشود.

در سال اول حضور مورینیو در رم عملا کارسدروپ تنها گزینه او به عنوان وینگر راست بود. به همین خاطر بود که این وینگر – مدافع هلندی فصل گذشته 51 بار پیراهن جالوروسی را به تن کرد. به همین خاطر است که گروهی از هواداران می‌گویند باورشان نمی‌شود که مورینیو دیشب در مقابل رسانه‌ها از کارسدروپ به عنوان کسی که با رفتار غیرحرفه‌ای به تیمش خیانت کرده یاد کند.

اما اکثر هواداران با صحبتهای مورینیو موافقند. یک کاربر شبکه‌های اجتماعی نوشت:" کارسدروپ باید هر چه زودتر باشگاه را ترک کند. او رفتاری کودکانه داشت و هیچ اهمیتی برای هواداران حاضر در استادیوم و هم‌تیمی‌هایش قائل نبود. از رم برو".

هوادار دیگری با لحنی تندتر نوشت:" انگار برخی بازیکنها فکر می‌کنند با مربی‌ای مثل فونسکا روبرو هستند که یادش می‌رود چه کسانی را تعویض کرده. آفرین به ژوزه. ما حمایتت می‌کنیم".

دیدگاه‌ها