کد خبر : 1852936 | 20 آبان 1401 ساعت 05:45 | 27K بازدید | 3 دیدگاه

رونمایی گراهام پاتر از ستاره آکادمی چلسی

لوییس هال، بازیکن آکادمی باشگاه چلسی، در دیدار چهارشنبه شب مقابل منچسترسیتی برای اولین بار در تیم بزرگسالان به میدان رفت و درخشش قابل توجهی از خود به جای گذاشت.

رونمایی گراهام پاتر از ستاره آکادمی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین دیدار دور سوم رقابت های جام اتحادیه انگلیس، چلسی در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچستر سیتی رفت؛ دیداری بین دو غول انگلیسی که با نتیجه 2-0 به سود سیتیزن‌ها به پایان رسید و حذف زودهنگام شاگردان پاتر را در پی داشت. در این دیدار گراهام پاتر تصمیم گرفت به برخی از بازیکنان اصلی تیمش استراحت دهد و فرصتی را برای جوانان تیم مهیا کرد تا در مقابل منچسترسیتی بتوانند خودنمایی کنند.

1761785
یکی از این بازیکنان که موفق شد شبی درخشان را در ورزشگاه اتحاد سپری کند، لوییز هال بود. این ستاره جوان انگلیسی تنها 18 سال دارد. او پرورش یافته آکادمی چلسی است و در تمام رده‌های پایه این باشگاه بازی کرده است.
او از سال 2020 در 68 بازی لباس چلسی را به تن کرده و 14 گل و 19 پاس گل به ثبت رسانده که این درخشش هافبک انگلیسی، سبب شد گراهام پاتر در دیداری مهم به او اعتماد کند و جواب این اعتماد را هم به خوبی دریافت کند. 
این هافبکِ چپ پا با حضور 75 دقیقه‌ای که در دیدار داشت موفق شد آمار 2 شوت در چارچوب، 3 دریبل موفق، 6 بار پیروزی در دوئل با حریفان و همچنین 4 بار نبرد موفق بر سر مالکیت توپ را برای خود ثبت کند و از این حیث برترین بازیکن چلسی لقب بگیرد.

1761786

لوییز هال دو بار هم در موقعیت مسلم گلزنی قرار گرفت اما مقابل واکنش‌های فوق‌العاده استفان اورتگا کاری از پیش نبرد و نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. او با ویژگی‌های تکنیکی و قدرت حمل توپ بالایی که از خود به نمایش گذاشت، نوید بخشِ هافبکی مستعد در آینده آبی‌های لندن خواهد بود و گراهام پاتر در ادامه راه می‌تواند مجددا روی این بازیکن انگلیسی حساب باز کند.

1761783

دیدگاه‌ها