کد خبر : 1852939 | 20 آبان 1401 ساعت 08:11 | 25.8K بازدید | 2 دیدگاه

پایان دغدغه کی‌روش با بازگشت جهانبخش

فاینورد در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود به برتری مقابل کامبور رسید.

پایان دغدغه کی‌روش با بازگشت جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته سیزدهم لیگ اردیویسه هلند، تیم فاینورد در حالی که مثل بازی‌های قبل علیرضا جهانبخش را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ پنج‌شنبه شب در استادیوم د کویپ به مصاف کامبور رده هفدهمی رفت.

چهار دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود که یاران جهانبخش موفق شدند توسط هارتمن به گل برسند و خیلی زود پیش بیفتند، اما در ادامه کامبور نتوانست نتیجه را جبران کند تا یک شکست دیگر متحمل شود و روند بردهای فاینورد تداوم یابد.

1761790

تیم فوتبال فاینورد که در پنج هفته گذشته لیگ اردیویسه هلند دو مساوی و سه پیروزی کسب کرده بود، در دیدار مقابل کامبور هم توانست برتری یک بر صفر دست پیدا کند تا در امتیاز ۳۰ با آیندهوون صدرنشین برابر شود، اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد که پس از مصدومیت اخیرش در دو دیدار قبلی این تیم به‌طور کامل نیمکت‌نشین شده و مشخص نبود به شرایط جسمانی مطلوب رسیده یا نه، در مسابقه مقابل کامبور از دقیقه ۷۱ به زمین آمد تا در آستانه جام جهانی دوباره در شرایط بازی قرار بگیرد و خیال کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران را راحت کند.

جهانبخش در نُهمین بازی فصل خود در لیگ اردیویسه هلند مقابل کامبور، در مدت ۲۰ دقیقه حضورش در زمین، ۱۱ لمس توپ، چهار پاس صحیح، دو پاس کلیدی، دو سانتر و یک خطا داشت.

1761791

دیدگاه‌ها