کد خبر : 1852941 | 20 آبان 1401 ساعت 08:20 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتخاب سرمربی امید بعد از جام‌جهانی بزرگسالان

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب سرمربی تیم ملی امید بعد از جام جهانی 2022 قطر خبر داد.

انتخاب سرمربی امید بعد از جام‌جهانی بزرگسالان

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ایران در آستانه رقابت‌های جام جهانی 2022 با تغییرات گسترده‌ای مواجه شد. مهدی تاج به عنوان رئیس جدید دوباره به میز مدیریت فوتبال ایران تکیه زد و تمرکز خود را پس از شروع کار بر روی تیم ملی بزرگسالان معطوف کرد که کمتر از دو هفته دیگر باید در بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا حضور پیدا کند. در این میان البته تیم های دیگری هم نیاز به رسیدگی داشتند که به نظر می رسد رسیدگی به آنها به بعد از جام جهانی موکول شده است.

یکی از این تیم ها، تیم ملی فوتبال امید است که بعد از قطع همکاری با مهدی مهدوی‌کیا، به دنبال سرمربی جدید است. مهدی تاج در شرایطی تصمیم‌گیری در این خصوص را به بعد از جام جهانی بزرگسالان موکول کرد که در روزهای اخیر سرپرست این تیم منصوب شده است. انتخاب سرپرست، قبل از سرمربی و آن هم در شرایطی که در مورد آن صحبت کردیم، علامت سوال بزرگی در ذهن اهالی فوتبال ایجاد کرده که دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران به آن پاسخ داد.

داوود پرهیزکار، دبیرکل فدراسیون فوتبال در این رابطه تاکید کرد: ای کاش این سوال را از خود آقای تاج می‌پرسیدید. قطعا اینگونه نیست که تیم ملی امید اهمیت ندارد، با توجه به اینکه گروه جدید فرصت کمی داشت، اولویت اصلی، تیم ملی بزرگسالان بود. بعد از جام جهانی در این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد.

او در واکنش به این جمله که آیا برای خود شما جای سوال نیست که چطور پیش از سرمربی، سرپرست تیم ملی امید انتخاب شده است گفت: اگر از آقای تاج سوال کنید شاید بهتر بتوانند جواب شما را بدهند.

دیدگاه‌ها