کد خبر : 1852942 | 20 آبان 1401 ساعت 08:29 | 39K بازدید | 9 دیدگاه

ابراهیمی در 35 سالگی دوست ندارد تماشاگر باشد

روز سرنوشت برای این ملی‌پوش بدشانس (عکس)

با مشخص شدن میزان مصدومیت ابراهیمی می‌توان حضور یا عدم حضور او در جام جهانی را پیش‌بینی کرد.

روز سرنوشت برای این ملی‌پوش بدشانس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی، هافبک دفاعی پرتلاش تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته تنها دو دقیقه بعد از ورود به زمین در برابر نیکاراگوئه با مصدومیتی شدید مواجه شد و روی برانکارد، زمین را ترک کرد. میزان مصدومیت این بازیکن هنوز مشخص نیست و به نظر می‌رسد که حداقل تا امروز ظهر باید منتظر بمانیم.

مصدومیت امید ابراهیمی از ناحیه کشاله ران است؛ او که پیش‌تر از همین ناحیه دچار مصدومیتی جزئی شده بود، بعد از اتفاق شب گذشته، کادرفنی و هواداران تیم ملی را به شدت نگران کرد تا یادآور صحنه‌ای مشابه از جام جهانی 2018 باشد.

ابراهیمی که به واسطه سبک فوتبال فیزیکی و جنگنده، معمولا خود نیز با مصدومیت‌هایی مواجه می شود، در جریان بازی اول ایران در دور گروهی جام جهانی 2018 مقابل مراکش نیز به دلیل مصدومیت از بازی خارج شده بود. البته امید در آن دیدار بعد از ده دقیقه تحمل درد، مجبور به تعویض شد و در بازی با اسپانیا نیز همین شرایط را داشت.

این هافبک 35 ساله در انتظار جواب آزمایشی است که تعیین خواهد کرد او می تواند در آخرین جام جهانی احتمالی خود حضور داشته باشد یا خیر. ابراهیمی یکی از بازیکنان مورد علاقه کی‌روش به حساب می آید و این مربی پرتغالی نیز به هیچ عنوان دوست ندارد در آستانه شروع جام با خبر بد دوری او از میادین مواجه شود.

1761792

دیدگاه‌ها