کد خبر : 1852949 | 20 آبان 1401 ساعت 04:28 | 38.4K بازدید | 15 دیدگاه

قرعه جذاب جام اتحادیه: مصاف پپ و کلوپ

پس از قرعه‌کشی دور چهارم جام اتحادیه انگلیس، در یکی حساس‌ترین دیدارها، تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت.

قرعه جذاب جام اتحادیه: مصاف پپ و کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، مرحله سوم جام اتحادیه انگلیس امشب به پایان رسید و بسیاری از تیم های مدعیِ این جام نظیر آرسنال، تاتنهام و چلسی خیلی زود از دور این رقابت ها کنار رفتند. بلافاصله بعد از اتمام مرحله سومِ این رقابت‌ها، قرعه‌کشی دور بعد انجام شد تا تیم های صعود کرده، حریفان بعدی‌شان را بشناسند.

1761799

اکنون مشخص شده که در حساس‌ترین دیدار دور چهارم جام اتحادیه، تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت تا شاهد یک دیدار حذفی تماشایی از این دو غول انگلیسی باشیم.

این دیدار در ورزشگاه اتحاد و تاریخ 19 دسامبر یعنی دقیقا یک روز پس از فینال جام جهانی برگزار خواهد شد و باید ببینیم که تیم‌ها در آن زمان چه بازیکنانی را در دسترس خواهند داشت. لیورپول در دور قبل، دربی کانتی را با درخشش کِلِ‎هر در ضربات پنالتی شکست داد و منچسترسیتی برای راهیابی به این مرحله، از سد چلسی عبور کرد.

1761800

آخرین مصاف شاگردان پپ گواردیولا و یورگن کلوپ در سوپرجام انگلیس رقم خورد که لیورپولی‌ها موفق شدند با نتیجه 3-1 به پیروزی برسند.

دیگر قرعه‌های جام اتحادیه نیز به شرح زیر است: 

 منچستریونایتد - برنلی

چارلتون - برایتون

میلتون کینز - لسترسیتی

نیوکاسل - بورنموث 

بلکبرن - ناتینگهام فارست

ساوتهمپتون - لینکلن سیتی

ولورهمپتون - گیلینگهام
1761798

دیدگاه‌ها