کد خبر : 1852956 | 20 آبان 1401 ساعت 09:20 | 20.3K بازدید | 6 دیدگاه

آنچلوتی: شرایط بی‌دلیل دشوار شد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد تیمش در مقطع ابتدایی فصل رضایت دارد.

آنچلوتی: شرایط بی‌دلیل دشوار شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در هفته های اخیر نمایش پرفراز و نشیبی داشته و صدر جدول را به بارسلونا واگذار کررده بود، شب گذشته با نتیجه 1-2 از سد کادیز گذشت و شرایط خود را کمی بهبود بخشید. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، مدعی شد شرایط بی‌دلیل برای این تیم مقابل کادیز دشوار شد.

کارلو آنچلوتی گفت: "تا زمان زدن گل دوم نمایش خوب و البته در برخی دقایق ضعیفی داشتیم. می توانستیم به گل سوم نیز دست یافته و کار را تمام کنیم. با حضور لوکا مودریچ همه چیز ساده پیش رفت. زحمتی بی‌دلیل را تجربه کردیم، اما شایسته کسب این سه امتیاز بودیم و در دقایق پایانی عملکرد خوبی داشتیم.

1758803

شروع خوبی را در  فصل جدید تجربه کرده‌ایم و البته اگرچه در دیدارهای اخیر شرایط سخت پیش رفت، اما در نهایت کارمان را انجام دادیم و حالا باید استراحت کنیم. 35 امتیاز در لالیگا کسب کرده‌ایم که خیلی زیاد و البته بیشتر از فصل گذشته است. همچنین نباید فراموش کنیم کریم بنزما، برنده توپ طلا نیز در بسیاری از بازی‌های رئال مادرید در این فصل غایب بوده است.

برنامه رئال مادرید برای جام جهانی؟ بازیکنان غایب در جام جهانی تا تاریخ اول دسامبر استراحت می‌کنند و بعد از آن تمرینات رئال مادرید آغاز می شود. شاید بازی دوستانه‌ای نیز ترتیب بدهیم و البته بازیکنان حاضر در جام جهانی بعد از اتمام این مسابقات برای 10 روز استراحت خواهند کرد.

خشونت روی وینیسیوس جونیوز؟ این بازیکن به خوبی شرایط را مدیریت کرده و کنترل خاصی روی بازیکنان مقابل دارد. بارها در مسابقات اخیر روی وینیسیوس جونیوز خطا شده و او به خوبی خودش را کنترل کرده است. البته شرایط در فوتبال اسپانیا همین است و در میان پنج لیگ برتر، بیشترین کارت قرمز در اسپانیا داده می‌شود. از نظر من در این دیدار هم باید این اتفاق رخ می داد، بسیاری از تصمیمات داور اشتباه بود."

دیدگاه‌ها