کد خبر : 1852959 | 20 آبان 1401 ساعت 09:41 | 23K بازدید | 7 دیدگاه

تن‌هاخ: به این دلیل ابتدای هفته ناامید شدم

اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، از عملکرد تیمش مقابل استون ویلا رضایت دارد.

تن‌هاخ: به این دلیل ابتدای هفته ناامید شدم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که در ابتدای هفته در لیگ برتر مغلوب استون ویلا شده بود، شب گذشته و در جام اتحادیه دوباره به مصاف این تیم رفت و این بار با نتیجه 2-4 به برتری دست یافت. اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد به عملکرد تیمش افتخار می‌کند و صعود به دور بعدی این تورنمنت باعث رضایت او و بازیکنان تیم شده است.

اریک تن‌هاخ گفت: "شرایط در دو نیمه هرگز یکسان نبود. در نیمه اول ما با پرسینگ شدید، بازی را کنترل کرده و توپ‌های زیادی را در نیمه حریف به دست آوردیم. اما در انتقال واقعا ضعیف بودیم و بنابراین موقعیت‌های زیادی را در نیمه اول و البته در مجموع در مسابقات اخیر از دست داده‌ایم.

1759480

من واقعا بعد از شکست در دیدار روز یکشنبه مقابل استون ویلا و البته بعد از دو بار عقب افتادن تیم، به سبک بازی خودمان افتخار می کنم و واقعا از عملکرد تیم خوشحالم. فکر می کنم در نیمه دوم کاملا موفق عمل کردیم و این یک بازی جام حذفی واقعی بود. من و بازیکنانم از این بازی لذت بردیم و حالا خیلی خوشحالیم که راهی دور بعدی شده‌ایم. واقعا از این انعطاف‌پذیری رضایت دارم و این چیزی است که ما به آن نیاز داشتیم. ما باید این ویژگی را در هر دیداری نشان دهیم و به همین دلیل است که من بعد از مسابقه ابتدای هفته بسیار ناامید شده بودم. ما همیشه باید 100 درصد انضباط دفاعی خود را در میدان نشان دهیم.

جام جهانی و فرصت بازنگری شرایط؟ ما به طور مداوم شرایط را تحلیل و بازنگری می‌کنیم و حالا فرصت بیشتری برای این کار داریم."

دیدگاه‌ها