کد خبر : 1852962 | 20 آبان 1401 ساعت 10:08 | 24.7K بازدید | 1 دیدگاه

ساوت‌گیت و توضیح در مورد یک تصمیم غیرمنتظره

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، در مورد دعوت از کانر گالاگر برای جام جهانی صحبت کرد.

ساوت‌گیت و توضیح در مورد یک تصمیم غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، لیست نهایی تیم ملی انگلیس برای جام جهانی اعلام شد و نام کانر گالاگر، هافبک جوان چلسی در این گروه 26 نفره قرار گرفته است. گرت ساوت گیت، سرمربی سه شیرها، در مورد دلایل استفاده از این بازیکن صحبت کرد و کانر گالاگر را الگویی برای دیگر بازیکنان تیم ملی انگلیس دانست.

گرت ساوت گیت گفت: ما واقعا از نحوه واکنش کانر گالاگر راضی بودیم. او به تیم زیر 21 سال رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت. ذهنیت کانر گالاگر فوق‌العاده بود و حالا این بازیکن تبدیل به الگویی برای همه بازیکنان شده که نشان می دهد اگر از این راه پیش بروید، همیشه یک مسیر بازگشت به اردوی تیم ملی انگلیس وجود دارد و کانر گالاگر خیلی سریع توانست به این هدف برسد.

1761829

گالاگر در پرس کردن توپ فوق‌العاده است و فکر می کنم در جام جهانی لحظاتی پیش می‌آید که به بازیکنانی با ویژگی‌های متفاوتی نیاز خواهیم داشت. در ترکیب تیم ملی انگلیس چند بازیکن با ویژگی های مختلف وجود دارد که در لحظات حساس باید از آنها استفاده کرد و ما احساس می کنیم کانر گالاگر می تواند چنین بازیکنی باشد.

او به اندازه برخی از بازیکنان ما باتجربه نیست، اما می‌تواند در جام جهانی تاثیرگذار باشد. همچنین کانر گالاگر می‌تواند در نقش بازیکنی گلزن نیز ظاهر شود. یک هافبک باید گلزنی کند، پاس گل دهد یا جلوی گلزنی حریف را بگیرد و کانر گالاگر ترکیبی از همه این صفات را می تواند در زمین نشان دهد."

دیدگاه‌ها