کد خبر : 1852978 | 20 آبان 1401 ساعت 12:15 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

به جای تعامل به دنبال تقابل هستید

رسول‌پناه: من حساب باشگاه پرسپوليس را نبسته‌ام

سرپرست اسبق پرسپوليس با انتقاد از بحث‌های شکل گرفته در خصوص بسته شدن حساب این باشگاه به واسطه شکایت وی، توضیحاتی ارائه داد.

رسول‌پناه: من حساب باشگاه پرسپوليس را نبسته‌ام

به گزارش “ورزش سه”، طی چند وقت اخیر بحث‌های زیادی در خصوص بسته شدن حساب باشگاه پرسپوليس شکل گرفته است و رضا درویش، مدیرعامل سرخپوشان مدعی شده بود که مهدی رسول پناه که در دوره مدیریتش، مبلغی به این باشگاه کمک کرده بود اکنون با شکایت بابت این موضوع خواهان دریافت آن شده است.

رسول‌پناه که دوران جنجالی و جالبی در مدیریت پرسپولیس داشت، ضمن رد ادعای درویش اظهار کرد: حساب باشگاه پرسپوليس قابل بسته و مسدود شدن نیست! حساب دولتی را که نمی‌شود بست. ما یک حساب خزانه، یک حساب هزینه و یک درآمد داریم. این حساب اصلا قابل بسته شدن نیست. بعد موضوعی که وجود دارد این است که ایشان (رضا درویش) نیامده یک استعلام از ذی‌حسابی یا حقوقی‌اش بگیرد که آیا این حساب قابل انسداد هست یا نه. شما می‌دانید کسانی که شکایت می‌کنند یک تامین خواسته می‌گیرند و مبلغ مدنظر را در حساب توقیف می‌کند تا تکلیف مشخص شود. به طور مثال بنده از شما یک میلیارد طلب دارم و بعد از شکایت، یک میلیارد از حساب شما توقیف می‌شود تا این شکایت تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: ولی حساب و مازاد بر آن (عدد شکایت شده) باز است. اصلا حساب را نمی‌توانند ببندند. پس مبلغ ۲۵ میلیاردی که اسپانسر این باشگاه واریز کرده و پول بازیکنان را پرداخت کردند از چه حسابی دادند؟ همین حساب دیروز هم باز بود و کار را دنبال کردند.

رسول پناه در واکنش به اینکه پس چرا مدیریت باشگاه پرسپوليس مدعی شده وی حساب باشگاه را مسدود کرده گفت: من والله نمی‌دانم. هر کس آمد یک روز در مشکلات به پرسپوليس کمک کرد، کسی بوده که هفت میلیارد تومان پیش از من به باشگاه پرسپوليس کمک کرده بود. واقعا محبت کرده است. یادم هست که همان بنده خدا آمد و درخواست پرداخت مبلغ را داشت که ما در کمال‌ شرمندگی گفتیم که الان بحث بدهی به برانکو را داریم. گفتیم این مشکل و بدهی حل شود، قطعا به شما پرداخت می‌کنیم. ما گفتیم شده خرد خرد این مبلغ را پرداخت کنیم، حتما آن را پس خواهیم داد. اما الان به جای اینکه تشکر کنند و سیاست تعامل را پیش بگیرند، سیاست تقابل را در پیش گرفته‌اند. آن موقع همان شرکت هواپیمایی که کلی طلبکار بود به باشگاه آمد و حرف زدیم. شرایط باشگاه را گفتیم و خواستیم با ما راه بیاید و بنده خدا واقعا هم راه آمد. اصلا و ابدا من حساب باشگاه پرسپوليس را نبسته‌ام.

دیدگاه‌ها