کد خبر : 1852980 | 20 آبان 1401 ساعت 12:13 | 25.3K بازدید | 15 دیدگاه

خطر برطرف شد: لیونل مسی در مرز آمادگی کامل

لیونل مسی، ستاره پرافتخار تیم ملی آرژانتین، شرایط بازگشت به میدان را پیدا کرده است.

خطر برطرف شد: لیونل مسی در مرز آمادگی کامل

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، کاپیتان آلبی سلسته، از چندی قبل به خاطر یک مصدومیت خفیف در بازی های اخیر پاری سن ژرمن غایب بوده است. در آستانه شروع جام جهانی، این بدترین خبر ممکن برای هواداران تیم ملی آرژانتین بود، اما به نظر می رسد مصدومیت این بازیکن به طور کامل مرتفع شده و او در حال حاضر مشکلی برای بازگشت به میادین ندارد.

1761302

نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد پس از مدتی استراحت به دلیل وجود التهاب در تاندون آشیل، لیونل مسی این پنجشنبه به تمرینات پاری سن ژرمن بازگشت و این بازیکن می تواند در آخرین بازی تیمش قبل از جام جهانی در روز یکشنبه برابر اوسر در ترکیب قرار گیرد.

در ادامه لیونل برای پیوستن به اردوی تیم ملی آرژانتین مهیا خواهد شد. این تیم اولین بازی خود را در تاریخ 22 نوامبر مقابل عربستان در جام جهانی قطر انجام می دهد. این خبر قطعا باعث خوشحالی لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته است چراکه در اختیار داشتن یک لیونل مسی آماده، می تواند شانس آنها برای کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی را بالا ببرد. به نظر می رسد این آماده‌ترین تیم ملی آرژانتین در سال های اخیر است و حالا آنها بیشتر از همیشه از موقعیت مناسبی برای بالا بردن جام برخوردارند. این آخرین شانس لیونل مسی برای فتح این موفقیت بزرگ است و او انگیزه بالایی برای درخشش در جام جهانی 2022 قطر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها