کد خبر : 1852983 | 20 آبان 1401 ساعت 12:34 | 26.2K بازدید | 8 دیدگاه

دیوید سیمن:

حیف وقت نشد اوبامیانگ را هو کنند!

دیوید سیمن، سنگربان سابق آرسنال، به انتقاد از عملکرد پی‌یر امریک اوبامیانگ پرداخته است.

حیف وقت نشد اوبامیانگ را هو کنند!

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی چلسی، هفته گذشته مقابل آرسنال، تیم قدیمی خود قرار گرفت و توپچی‌ها در این دیدار خارج از خانه دست به کار بزرگی زده و با نتیجه 1-0 پیروز شدند. اوبامیانگ در این دیدار عملکرد خوبی نداشته و بعد از حدود یک ساعت تعویض شد. دیوید سیمن، دروازه بان سابق آرسنال، به انتقاد از اوبامیامگ پرداخت و مدعی شد این بازیکن از ثبات کافی برخوردار نیست.

1760440

دیوید سیمن گفت: "وضعیت اوبامیانگ؟ آخرین فصل او در آرسنال دقیقاً شبیه شرایط فعلی این بازیکن در چلسی است. این واقعیت که بارسلونا نیز این بازیکن را به فروش رساند، همه چیز را در مورد اوبامیانگ به شما می‌گوید، من تعجب نمی کنم که این بازیکن در چلسی نیز شرایط خوبی ندارد. من از نحوه عملکرد اوبامیانگ تعجب نمی‌کنم و او برای مدتی طولانی همیشه به همین شکل بوده است. او گاهی اوقات عملکرد درخشانی در زمین دارد و بارها موفق به گلزنی می شود، اما مشکل اوبامیانگ این است که از ثبات کافی برخوردار نیست.

تنها چیزی که در بازی این هفته چلسی و آرسنال ناامیدکننده بود، همزمانی گل آرسنال با تعویض اوبامیانگ و بیرون رفتن او از زمین بود. من علاقه داشتم شرایط به شکلی پیش برود که هواداران آرسنال این بازیکن را هو کنند، اما این اتفاق رخ نداد. زیرا ما بلافاصله در آن لحظات به گل رسیدیم و اوبامیانگ نیز همان موقع از زمین خارج شد، هواداران آرسنال در حال خوشحالی بودند و وقت نشد تا اوبامیانگ را هو کنند."

دیدگاه‌ها