کد خبر : 1852986 | 20 آبان 1401 ساعت 12:51 | 35.9K بازدید | 3 دیدگاه

اولویت پول و اسپانسر است نه تیم‎‌ملی؛

بنتو لباس کی‌روش 2018 را پوشید!

پائولو بنتو در نشست خبری پیش از بازی با ایسلند انتقادات تندی را علیه تصمیم‌گیران فوتبال در کره‌جنوبی مطرح کرد.

بنتو لباس کی‌روش 2018 را پوشید!

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی امروز در دیداری دوستانه در غیاب بازیکنان شاغل در اروپا مقابل ایسلند قرار خواهد گرفت و فردا فهرست نهایی این تیم برای حضور در جام جهانی منتشر خواهد شد.

پائولو بنتو، سرمربی کره اما از وضعیت کنونی رضایت کافی ندارد و معتقد است که تصمیم‌گیران و اداره‌کنندگان فوتبال در کره جنوبی شرایط خوبی را برای تیم ملی این کشور رقم نزده‌اند.

او که علاوه بر سون، دو مصدوم دیگر از تیم چونبوک دارد، در مورد کیم جین سو که در بازی چونبوک باوجود مصدومیت به میدان رفت و حالا در هیچ کدام از تمرینات تیم ملی شرکت نکرده، گفت: « تعجبی ندارد که حال او خوب نیست؛ ریسک بزرگی کرد و این ریسک ممکن است به از دست دادن جام جهانی منجر شود. من هیچ اطلاعاتی از اینکه چه زمانی به تمرین برمی‌گردد ندارم اما مطمئنم امروز بازی نخواهد کرد.»

1761875

نکته جالب در مورد کیم جین سو این است که او در سال‌های اخیر جزو برترین مدافعان چپ کره جنوبی بوده اما جام جهانی قبلی را هم به دلیل مصدومیت در آستانه شروع بازی‌ها از دست داد.

سرمربی پرتغالی کره همچنین به چونبوک بابت استفاده از دو بازیکن مصدوم انتقاد کرد و انتقاد خود را به سمت فدراسیون کره کشاند و گفت: «چرا فینال جام حذفی را با دو بازی رفت و برگشت برگزار کردید؟ در بین این دو بازی هم فقط 72 ساعت فاصله دادید، شما فکر می‌کنید بازیکنان نیازی به استراحت ندارند. مهمترین چیز پول و اسپانسر است، تیم ملی در کره اولویت نیست.»

وی افزود: «همه می‌خواهند ما در جام جهانی نتیجه خوبی بگیریم اما مسئولان فوتبال کمکی به ما نمی‌کنند.»

این انتقادات بنتو در حالی مطرح می‌شود که سال 2018 کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نیز در چنین موقعیتی قرار داشت و حالا هموطن او در آستانه جام جهانی قطر لب به انتقاد از مسئولان کره باز کرده است.

1761876

دیدگاه‌ها